دنیام شدی رفت پازل بند | دانلود اهنگ پازل بند دنیام شدی رفت(Dj Adel Remix) + متن کامل

پازل بند – دنیام شدی رفت (دیجی عادل ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام دنیام شدی رفت (رمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دنیام شدی رفت (رمیکس) پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Donyam Shodi Raft (Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – دنیام شدی رفت (دیجی عادل ریمیکس)

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – دنیام شدی رفت (دیجی عادل ریمیکس)

حتی فکرشم نکن یه روزی جا بزنم مینوسیم امضا میکنم میمونم عاشقی سخته خودم میدونم تو کاریت نباشه بی سرتو بذار رو شونم از خودم کم میکنم که بهت اضافه شه تو نباشی هرچی که میخواد بشه اصلا بذار بشه در میام تو روی هرکی که بخواد یه جوری با تو بد بشه دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم خنده هات وقتی بدم آب رو آتیشه وقتی باشی اسمون رو میشه عشق با حکم تو آسون میشه وقتی هم دستمی این بازی تهش صد هیچه دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم دنیام شدی رفت واسه قلب من بمون تا رو به راه شم آب و جارو کن منو که سر به راه شم خوش به حال من اگه مال تو باشم
توضیحات

امروزه گروه های موسیقی بسیاری ایجاد شده و درکار خود بسیار موفق بوده اند. این گروه های موسیقی نام خود را بند گذاشته و هریک سبک موسیقی خاص خود را پیش می برند. برخی از این گروه ها موسیقی هایشان یا دیسلاو بوده و یا کاملا با عشق در ارتباط می باشند. و این مفهوم ها هریک بستگی به نیاز های مخاطبانشان دارد.

پازل بند یکی از گروه های موسیقی موفق کشور می باشد. اعضای این گروه موسیقی پاپ دوستداشتنی علی رهبری و آرین بهاری عزیز می باشند. دنیام شدی رفت پازل بند از موزیک های بسیار شنیدنی آن ها می باشد که ریتمی شاد داشته و مفومی عاشقانه. درواقع پازل بند از جمله گروه های موسیقی بشمار می آید که در رابطه با عشق موسیقی خود را منتشر میکند.

آهنگ پازل بند دنیام شدی رفت در سال 1398 تولید و منتشر شد و با وارد شدن به بازار موسیقی برای مخاطبان این گروه دوستداشتنی هیجان زیادی ایجاد شد. ترانه سرای و آهنگسازی این قطعه هنری را بردیا بهادر عزیز انجام داده و تنظیم موزیک دنیام شدی رفت پازل بند نیز توسط آرین بهاری دوستداشتنی صورت گرفته است.

این نسخه از موزیک ورژن ریمیکس و بسیار شاد آن بوده که می توانید هم اکنون با 2 کیفیت عالی و خیلی از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید. امیدواریم با شنیدن این موزیک ریتمیک و عاشقانه نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: