دانلود اهنگ سنگ کاغذ قیچی پازل بند کیفیت اصلی MP3 + متن

پازل بند – سنگ کاغذ قیچی

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام سنگ کاغذ قیچی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سنگ کاغذ قیچی پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Sang Kaghaz Gheychi Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – سنگ کاغذ قیچی

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 281

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – سنگ کاغذ قیچی

سنگ کاغذ قیچی میخوای بری پی چی به کی چی میخوای ثابت کنی دوست داری غیب شی سنگ کاغذ قیچی بازی نکن ممنون وقتی که تو تهش واسه خودمی انقدر مارو نخندون دیدی گذشت آب از سر گفتی برو راه بستس تو تکی الکی بازیت گرفت تا که دیدی دله وابستس دیدی گذشت آب از سر گفتی برو راه بستس تو تکی الکی بازیت گرفت تا که دیدی دله وابستس چی بازی کنیم بیا سنگ کاغذ قیچی میخوای بری پی چی به کی چی میخوای ثابت کنی دوست داری غیب شی سنگ کاغذ قیچی بازی نکن ممنون وقتی که تو تهش واسه خودمی انقدر مارو نخندون وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای چقد بگم پیش ما بیا من از همون همیشگیام هرجا تو بری منم دوس دارم همیشه بیام چقد بگم پیش ما بیا من از همون همیشگیام هرجا تو بری منم دوس دارم همیشه بیام سنگ کاغذ قیچی میخوای بری پی چی به کی چی میخوای ثابت کنی دوست داری غیب شی سنگ کاغذ قیچی بازی نکن ممنون وقتی که تو تهش واسه خودمی انقدر مارو نخندون از دست تو حالا وای وای وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای آقا تموم نشد؟ نه حالا وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای وای وای وای وای وای حالا وای وای حالا وای وای
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ مهمونی میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که پازل بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. سنگ کاغذ قیچی اثری فوق العاده از پازل بند است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. پازل بند سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار سنگ کاغذ قیچی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود سنگ کاغذ قیچی پازل بند جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست پازل بند که مربوط به انتشار سنگ کاغذ قیچی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی پازل بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه سنگ کاغذ قیچی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. پازل بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه سنگ کاغذ قیچی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای پازل بند در اهنگ سنگ کاغذ قیچی لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز پازل بند با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. پازل بند در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده سنگ کاغذ قیچی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که سنگ کاغذ قیچی پازل بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای پازل بند و سنگ کاغذ قیچی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. پازل بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر سنگ کاغذ قیچی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. پازل بند امیدوار است با عاشقانه سنگ کاغذ قیچی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت سنگ کاغذ قیچی پازل بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از سنگ کاغذ قیچی پازل بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

پازل بند سنگ کاغذ قیچی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران پازل بند را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از پازل بند که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران پازل بند قطعه سنگ کاغذ قیچی را جزو بهترین کارهای او می دانند. سنگ کاغذ قیچی پازل بند خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه سنگ کاغذ قیچی پازل بند را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ سنگ کاغذ قیچی پازل بند لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که پازل بند با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. سنگ کاغذ قیچی اثری فوق العاده از پازل بند است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. پازل بند سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار سنگ کاغذ قیچی بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود سنگ کاغذ قیچی پازل بند جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست پازل بند که مربوط به انتشار سنگ کاغذ قیچی میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی پازل بند با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه سنگ کاغذ قیچی همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. پازل بند با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ سنگ کاغذ قیچی تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای پازل بند در قطعه سنگ کاغذ قیچی لذت ببرید.

پازل بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه سنگ کاغذ قیچی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده سنگ کاغذ قیچی پازل بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای پازل بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ سنگ کاغذ قیچی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک سنگ کاغذ قیچی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده سنگ کاغذ قیچی دعوت کرده است. پازل بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. سنگ کاغذ قیچی پازل بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. پازل بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه سنگ کاغذ قیچی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و پازل بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از سنگ کاغذ قیچی پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
صدرا گفته:

عالی

M گفته:

حالا ک میفهمن یا گوش نده عزیزم، یا برای خودت نگه دار نظرت رو:) توی سبک اهنگای پازل نیس ولی با شاد بودن و ریتمش برای این روزا و این مشکلا خوبه

فاطمه گفته:

فاجعه که چه عرض کنم در ستایش خودشون خوندن والا مردم که میفهمن چقدر زاقارتن

چنگیز خان گفته:

تورو خدا فقط متنشو بخونید،خوانندگیش پیشکش. فاجعه قرن با اختلاف فاحش...

داداش کوچیکه گفته:

خیلی باحاله دمت گرم داداش خیلی حالا کردم