اهنگ سونامی پازل بند | دانلود اهنگ سونامی از پازل بند | اهنگ جدید پازل بند + متن

پازل بند – سونامی

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام سونامی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سونامی پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Sunami Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – سونامی

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – سونامی

خیلیه من به یکی بگم دلم بد جوری بهت وابسته است بزارآب از سر من بگذره، دستام جلو چشمات بسته است تو زرق و برق چشم تو عشق مو پیدا کردم به سرم زده، با تو دنیارو بگردم. دنیا رو بگردم مثل سونامی زدی به ساحلم ، تو چیکار کردی با دلم هرجا که تو باشی ‌پیشتمو دور نمیمونه فاصلم مثل سونامی زدی به ساحلم ،تو چیکار کردی با دلم بیخیال بزار برن همه، تش تو میمونی واسه من اومدی غرقت شدم ، بین این همه آدم میدونی چشم های نازت باعث که این شده حالم من بی تو ، گم میشم وسط شهر و شلوغیش اصلا فکرشم نمیکردم ، که سخت بشه دوریت مثل تو آخه قلب کی انقد پره از احساسه روی من حساسه عشق‌ تو مگه میشه که تو قلبم یه روزی اشباع شه نباشی و تنها شه مثل سونامی زدی به ساحلم ، تو چیکار کردی با دلم هرجا که تو باشی ‌پیشتمو دور نمیمونه فاصلم مثل سونامی زدی به ساحلم ،تو چیکار کردی با دلم بیخیال بزار برن همه، تش تو میمونی واسه من مثل سونامی زدی به ساحلم ، تو چیکار کردی با دلم هرجا که تو باشی ‌پیشتمو دور نمیمونه فاصلم مثل سونامی زدی به ساحلم ،تو چیکار کردی با دلم بیخیال بزار برن همه، تش تو میمونی واسه من مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم
توضیحات

پازل بند خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ سونامی به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده سونامی پازل بند میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای پازل بند دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ سونامی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه سونامی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده سونامی دعوت کرده است.

پازل بند به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. سونامی پازل بندرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. پازل بند که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه سونامی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و پازل بند از آن مستثنی نیست. امیدواریم از سونامی پازل بند لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

پازل را که همه به نام پازل بند می شناسند یکی از بهترین گروه های موسیقی کشور در زمینه خوانندگی و آهنگسازی بوده که از دو هنرمند به نام های آرین بهاری و علی رهبری تشکیل شده است. گروه پازل به برای مدتی سکوت را زمینه کار خود کرده بودند اکنون برای روحیه بخشی در این اوضاع نابسمان اهنگی ریتمیک و بسیار دوستداشتنی به نام سونامی را به مرحله انتشار رسانده اند. درواقع می توان اهنگ سونامی پازل بند را اهنگی ریتمیک و شاد دانست که در عین حال مفهومی عاشقانه و احساسی دارد.

این موزیک که بصورت غافلگیری روانه بازار موسیقی شده است باعث غافلگیری طرفداران پارل بند شده است. هم اکنون می توانید اهنگ سونامی پازل بند را از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم باشنیدن اهنگ جدید پازل بند سونامی نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ادمین گفته:

می‌تونید لینک صفحه رو کپی کنید

Nazi گفته:

عالییییی

Nicki گفته:

نمیشه شر کرد آهنگ رو؟