اهنگ فرشته پازل بند | دانلود اهنگ پازل بند فرشته {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

پازل بند – فرشته

دانلود آهنگ قدیمی پازل بند به نام فرشته با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فرشته پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Fereshte Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – فرشته

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – فرشته

بعضی روزا که تو نیستی یهویی دلم میگیره تقصیر توئه که عشقت همه جوره بی نظیره خدا تو رو آفریده واسه خودم تو رو به خود خدا هم پس نمیدم مثل هدیه اومدی از آسمون مثل همیشه همیشه پیشم بمون دونه دونه رو گونمه اشک غمت نمیتونم از دست بدمت یه جوری تو خوبی فرشته من که همه دنیا عاشقتن دونه دونه رو گونمه اشک غمت نمیتونم از دست بدمت یه جوری تو خوبی فرشته من که همه دنیا عاشقتن که همه دنیا عاشقتن دونه دونه دونه دونه دونه دونه دونه دونه وقتی همه چی خراب بود تو با قلبت رسیدی از پشت درای بسته صدامو شنیدی یکی یدونه دل دلواپسم یه لحظه از تو دور میشم من میترسم دستاتو تو میذاری توی دستام هیجان و تو میبینی تو نفسام دونه دونه رو گونمه اشک غمت نمیتونم از دست بدمت یه جوری تو خوبی فرشته من که همه دنیا عاشقتن دونه دونه رو گونمه اشک غمت نمیتونم از دست بدمت یه جوری تو خوبی فرشته من که همه دنیا عاشقتن که همه دنیا عاشقتن
توضیحات

پازل و یا همان گروه موسیقی پازل که همه شنونده و علاقه مندان به موزیک آن را به نام پازل بند می شناسند یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها در زمینه موزیک بوده که اکنون فعالیت های هنری خود را در کشور و بصورت قانونی انجام می دهند. این گروه موسیقی بسیار دوستداشتنی ابتدا از سه عضو اصلی تشکیل شده بود که این هنرمندان علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی نام داشتند.

اما بعد از مدتی مهران عباسی از این گروه موسیقی جدا شده و این دو هنرمند به تنهایی پازل را به جلو پیش بردند. پازل بند در سال 1390 شکل گرفت و پیشرفت ها و خلق آثار بسیار زیبا و شنیدنی سبب شده تا در سال 1395 پس از انتشار اولین آلبوم کنسرت های خود را شروع کرده و طرفداران را شاد کنند.

یکی از موزیک های بسیار زیبا و احساسی پازل بند اهنگ فرشته می باشد. درواقع اهنگ فرشته پازل بند را می توان از بهترین آثار این گروه موسیقی دانست اکنون توانسته است محبوبیت بالایی را درمیان شنونده ها بدست بیاورد. ممکن است این موزیک را تا کنون نشنیده باشید پس پیشنهاد می شود برای خلق لحظات زیبا از این ریتم استفاده نمایید.

هم اکنون می توانید اهنگ پازل بند فرشته را با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: