پازل بند من میدنم | دانلود اهنگ پازل بند من میدونم {با کیفیت اصلی} + متن اهنگ

پازل بند – من میدونم

دانلود آهنگ قدیمی پازل بند به نام من میدونم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ من میدونم پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Man Midoonam Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – من میدونم

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – من میدونم

خدا خودش میدونه چیزی کم نزاشتم تموم دار و ندارم و من بپات گذاشتم اگه تنها ستاره ی شبای من نبودی بگو اگه احساس این دل تک و تنهای من نبودی بگو اگه بی تو ی لحظه من آرومم بگو اگه من وابسته ی عشق تو نبودم بگو من میدونم تو برام تموم نمیشی اولین عشقی تو بدون که آخریشی من میدونم تو دلت یه جای دیگه ست جای خالیت این روزا پر از غریبه ست است این روزا پر از غریبه ست روزای بی تو بودن غمگینه شبای بی تو بودن سنگینه برگرد اگه میشه برگرد دیگه بریدم یاد تو بودن غم دنیامه دیدن دوباره ی تو رویامه برگرد اگه میشه برگرد دیگه بریدم کاشکی این روزا توی خنده هات اسمم نره از یادت هرکی جای من اومد حالا که من نیستم برسه به دادت من میدونم تو برام تموم نمیشی اولین عشقی تو بدون که آخریشی من میدونم تو دلت یه جای دیگه ست جای خالیت این روزا پر از غریبه ست است این روزا پر از غریبه ست خدا خودش میدونه چیزی کم نزاشتم تموم دار و ندارم و من بپات گذاشتم اگه تنها ستاره ی شبای من نبودی بگو اگه احساس این دل تک و تنهای من نبودی بگو اگه بی تو ی لحظه من آرومم بگو اگه من وابسته ی عشق تو نبودم بگو
توضیحات

پازل و یا همان گروه موسیقی پازل که همه شنونده و علاقه مندان به موزیک آن را به نام پازل بند می شناسند یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها در زمینه موزیک بوده که اکنون فعالیت های هنری خود را در کشور و بصورت قانونی انجام می دهند. این گروه موسیقی بسیار دوستداشتنی ابتدا از سه عضو اصلی تشکیل شده بود که این هنرمندان علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی نام داشتند.

اما بعد از مدتی مهران عباسی از این گروه موسیقی جدا شده و این دو هنرمند به تنهایی پازل را به جلو پیش بردند. پازل بند در سال 1390 شکل گرفت و پیشرفت ها و خلق آثار بسیار زیبا و شنیدنی سبب شده تا در سال 1395 پس از انتشار اولین آلبوم کنسرت های خود را شروع کرده و طرفداران را شاد کنند.

یکی از موزیک های بسیار زیبا و احساسی پازل بند اهنگ من میدونم می باشد. درواقع اهنگ من می دونم پازل بند را می توان از بهترین آثار این گروه موسیقی دانست اکنون توانسته است محبوبیت بالایی را درمیان شنونده ها بدست بیاورد. ممکن است این موزیک را تا کنون نشنیده باشید پس پیشنهاد می شود برای خلق لحظات زیبا از این ریتم استفاده نمایید.

هم اکنون می توانید اهنگ پازل بند من میدونم را با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: