کم کم پازل بند | دانلود اهنگ پازل بند کم کم(کم کم عاشق شد دلمون) + متن کامل ترانه

پازل بند – کم کم

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام کم کم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کم کم پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Kam Kam Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – کم کم

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – کم کم

کم کم عاشق شد دلمون کم کم کم شد فاصلمون چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو یه دفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت نپرس چرا دوست دارم نمیدونم خودم با تو چی کار دارم نپرس چرا دیوونتم دیگه دس از سرت نمیشه بردارم آخه دوست دارم آخه دوست دارم … کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم توی قلبت زندونیم اما آزادم … تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی … کم کم کمتر دیدیم همو هی کمتر فهمیدیم همو یه دفعه زیاد شد فاصلمون یه جورایی سر رفت حوصلمون اصلا با من کار نداری به موندن من اصرار نداری همه ی این حرفا بیخودیه راحت بگو اصل قضیه چیه کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم توی قلبت زندونیم اما آزادم … تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی …
توضیحات

آرین بهاری و علی رهبری از قدیمی های موسیقی پاپ ایرانی می باشند و میتوان گروه موسیقی ان ها را نیز که پازل بند نام دارد را در این همین دسته قرار داد. پازل بند فعالیت خود را از سال 1390 شروع کرده که به غیر از علی رهبری و آرین بهاری، مهران عباسی نیز در این گروه موسیقی فعالیت داشت. اما بعد ها مهران از گروه پازل جدا شد.

اهنگ کم کم پازل بند درواقع موزیکی ریتمیک و عاشقانه می باشد. این موزیک شاد کاور آهنگ سینمایی سریع و خشن 7 می باشد که به وضوع می توان ان را احساس کرد. موزیکی که همه را شاد و خوشحال می کند و می توان از ان در مهمونی ها استفاده نمود.

کم کم در سال 1395 منتشر شده است. ترانه سرا مهرزاد امیرخانی، آهنگساز علی رهبری و تنظیم کننده نیز به مانند همیشه آرین بهاری عزیز می باشد. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این اهنگ نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: