اهنگ کوتاه بیا پازل بند | دانلود اهنگ کوتاه بیا پازل بند {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

پازل بند – کوتاه بیا

دانلود اهنگ جدید پازل بند به نام کوتاه بیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کوتاه بیا پازل بند از رسانه موزیکیشو

Puzzle Band Kootah Bia Download mp3 320 + Lyrics text

پازل بند – کوتاه بیا

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم پازل بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ پازل بند – کوتاه بیا

تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت مقصر منم لعنت به من بار آخرم بود که عاشق شدم ولی نبود دست خودم طرز نگات برگ برندت بود میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا نشد راضی دلم اما که دل بکنه بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو باید رد میشدم از تو مثل همه کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا نشد وسط نکشم حرفتو تو یه قفس داری توی قلبتو برعکس تو حالم بده من یه تنه خودم میکشم حبستو نشد وسط نکشم حرفتو تو یه قفس داری توی قلبتو برعکس تو حالم بده من یه تنه خودم میکشم حبستو کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا
توضیحات

پازل بند یک گروه پاپ ایرانی است که ابتدا به هنگام تشکیل آن سه عضو اصلی، آرین بهاری، علی رهبری و مهران عباسی در کنار هم آن را بر پا کردند. آنها از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم ود را منتشر کردند و در نیمه سال ۱۳۹۶ اولین کنسرت آن ها برگزار شد. امروز تنها علی رهبری و آرین بهاری در این گروه مانده اند و مهرن عباسی راهش را از گروه جدا کرد.

آنها در ابتدای کار برای آهنگسازی و ترانه سرایی با هنرمندانی همچون محسن یگانه و مرتضی پاشایی همکاری داشته اند اما امروز وظیفه آهنگسازی تمام آهنگ ها به عهده علی رهبری و تنظیم آن ها نیز به عهده آرین بهاری است.

پازل بند که از گروه های موفق و دوست داشتنی موسیقی کشور است، این روزها بسیار پرکار ظاهر شده اند و به تازگی آهنگ زیبای حریص و ویدیوی ببینیم همو را منتشر کرده اند. گروه پازل در ادامه پرکاری های خود آهنگ احساسی و عاشقانه کوتاه بیا را در نوبت انتشار دارد که ملودی آرام و جذاب آن از خودشان هست که بسیار دلنشین و خوش فاز از آب درآمده.

پازل بند که سال ۹۸ برایشان سال پر کاری محسوب میشد، قطعه کوتاه بیا را روانه بازار موسیقی پاپ کشور کرد. آهنگی غمگین و احساسی با فاز دیسلاو که صدای علی رهبری در آن بسیار غم زده می باشد. ترانه کوتاه بیا پازل بند را در تنهایی و دوری یار باید گوش داد. جایی که علی رهبری می گوید کوتاه بیا یکی مثل اون کو تا بیاد؟

این آهنگ نیز مثل تمام کارهای پازل بند ، خود آرین بهاری می باشد و فرآیند میکس و مسترینگ کار هم با خودشان بوده است.

امیدواریم از شنیدن اهنگ کوتاه بیا پازل بند لذت ببرید.

امیدواریم از این آهنگ زیبا و تماشای ویدیوی آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: