احسان خواجه امیری به مناسبت درگذشت استاد شجریان پیام تسلیت خود را به انتشار رساند

پیام تسلیت احسان خواجه امیری به خانواده استاد شجریان

احسان خواجه امیری خواننده محبوب به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا شجریان پیام تسلیت خود را به خانواده این استاد بزرگ ارسال نمود.

پیام تسلیت احسان خواجه امیری به خانواده استاد شجریان

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

پیام تسلیت احسان خواجه امیری به خانواده استاد شجریان

 

احسان خواجه امیری خواننده مطرح دنیای موسیقی کشور که موزیک های بسیار زیبایی را به انتشار رسانده است که تقریبا موزیک های خود را بصورت سبک تلفیقی به انتشار رسانده است شهرت و محبوبیت بالایی را بدست آورده است. احسان خواجه امیری پسر ایرج خواجه امیری از خواننده های خوب سنتی خوان و هم دوره استاد محمدرضا شجریان می باشد. احسان خواجه امیری بعد از درگذشت استاد محمدرضا شجریان پستی را برای ارسال پیام تلیت خود به انتشار رساند. در اینستاگرام احسان خواجه امیری می توانید این پست را مشاهده نمایید. احسان خواجه امیری در این خصوص بیان داشته است که :

 

در گذشت استاد محمد رضا شجریان بزرگ را خدمت خانواده محترمشون و تمام ملت ایران تسلیت میگویم

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری موزیک های بسیار زیادی را به انتشار رسانده است و در زمینه موسیقی شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دارد. شما کاربران و علاقه مندان به این ریتم ها می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم احسان خواجه امیری اهنگ های زیبای این هنرمند به مانند «نگو برگرد» «ابر مسافر» و .. را با کیفیت های  عالی دانلود کنید. همچنین اهنگ احسان خواجه امیری جدید نیز که به تازگی وارد بازار موسیقی می شود را می توانید به راحتی از این فول آلبوم دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: