چارتار باران تویی | دانلود اهنگ چارتار باران تویی به خاک من بزن + متن کامل

چارتار – باران تویی

دانلود آهنگ قدیمی چارتار به نام باران تویی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باران تویی چارتار از رسانه موزیکیشو

Chaartaar Baran Toee Download mp3 320 + Lyrics text

چارتار – باران تویی

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم چارتار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ چارتار – باران تویی

از آسمانم ماتم ببارد هراسِ بی تو ماندنم ادامه دارد نمی نویسد ترانه بی تو چگونه پَر کشد خیالِ واژه بی تو به لب رسیده جان کجایی کجایی که برده طاقتم جدایی باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که در رهِ تو من نفس بریده در گذارم مگر ندانی چو از تو دورم بیراهه ای خموش و تار بی عبورم نمی توانم دِگر برویم که من اسیرِ این خزان تو به تویم به لب رسیده جان کجایی کجایی رهی نمانده تا رهایی باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

یکی از معروف ترین و محبوب ترین ترانه های دهه اخیر را می توان آهنگ باران تویی چارتار دانست. ترانه ای که با انتشارش روند جدیدی را در موسیقی فارسی ایجاد کرد. شاید برای اولین بار بود که تلفیق موسیقی پاپ و سنتی به روش نوین را شاهد بودیم. باران تویی چارتار خیلی زود در صدر تمام رده بندی های معتبر موزیک ایرانی قرار گرفت و این گروه با استعداد را به جامعه موسیقی ایران معرفی کرد.

اکنون نیز بعد از گذشت چند سال هنوز وقتی که هوا بارانیست ، دلمان یک باران تویی میخواهد که آرمان گرشاسبی در آن برایمان از چارتار بگوید.

امیدواریم از شنیدن اهنگ باران تویی چارتار لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: