دانلود آهنگ لامینور با صدای کاوه آفاق | اصلی + متن کامل

کاوه آفاق – لامینور

دانلود اهنگ جدید کاوه آفاق به نام لامینور با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لامینور کاوه آفاق از رسانه موزیکیشو

Kaveh Afagh Laminor Download mp3 320 + Lyrics text

کاوه آفاق – لامینور

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 50

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز کاوه آفاق با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. کاوه آفاق در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده لامینور را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که لامینور کاوه آفاق یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای کاوه آفاق و لامینور او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. کاوه آفاق سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر لامینور به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. کاوه آفاق امیدوار است با عاشقانه لامینور بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت لامینور کاوه آفاق باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از لامینور کاوه آفاق لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

کاوه آفاق خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه لامینور به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده لامینور کاوه آفاق میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای کاوه آفاق دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه لامینور خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ لامینور بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده لامینور دعوت کرده است. کاوه آفاق به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. لامینور کاوه آفاقرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. کاوه آفاق که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ لامینور این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و کاوه آفاق از آن مستثنی نیست. امیدواریم از لامینور کاوه آفاق لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماری گفته:

از کاوه آفاق انتظار بیشتری میرفت شایدم من دوس دارم صداشو با اهنگایه عاشقانه و غمگین بشنوم مثل آهنگ شال سرخ