سیروان خسروی جای من نیستی | دانلود اهنگ جای من نیستی سیروان + متن

کاوه یغمایی و سیروان خسروی – جای من نیستی

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی و کاوه یغمایی به نام جای من نیستی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جای من نیستی سیروان خسروی و کاوه یغمایی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi & Kave Yaghmaei Jaye Man Nisti Download mp3 320 + Lyrics text

کاوه یغمایی و سیروان خسروی – جای من نیستی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 11

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کاوه یغمایی و سیروان خسروی – جای من نیستی

بی تو پر سرگیجمو هی به خودم میپچمو آروم ندارم آروم ندارم میچرخه هی دور سرم خاطرات دور و برم آروم ندارم آروم ندارم خودم نمیدونم چمه شاید یه وقتا لازمه فقط بری ببری از همه جای من نیستی واسه دنیای من نبستی دستامو میگیری اما پای من نیستی دارم شک میکنم کم کم کنار تو به این روزا تو میگی با منی اما چرا حس میکنم تنهام روزای خوب تو این قفس توهمه همینو بس میخوام رهاشم میخوام رهاشم میخوام تورو پشت سرم جا بزارم تا بپرم میخوام رهاشم میخوام رهاشم خودم نمیدونم چمه شاید یه وقتا لازمه فقط بری ببری از همه جای من نیستی واسه دنیای من نیستی دستامو میگیری اما پای من نیستی دارم شک میکنم کم کم کنار تو به این روزا تو میگی با منی اما چرا حس میکنم تنهام
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی خواننده خوشتیپ و معروف موسیقی کشورمون که این روزها به واسطه توئیت معروف سیروان بسیار در تیتر خبرهاست، روزهای اولیه موسیقی خود را با کاوه یغمایی شروع کرد و بارها روی صحنه کنسرت به همراه هم به خوانندگی و نوازندگی پرداختند. حاصل یکی از این همکاری های موفق آهنگ احساسی جای من نیستی میباشد که به شدیدا فاز خوبی دارد و مخاطب با ریتم راک و تلفیقی خودش بسیار زیبا و جذاب شده است. شعر اینکار از هادی زینتی و زانیار میباشد و ملودی ریتمیک و پر انرژی آن را خود سیروان با همراهی زانیار ساخته است.

سیروان خسروی این آهنگ عاشقانه را به تنهایی در کنسرت اخیر خود اجرا کرد که در ادامه میتوانید ویدیوی جای من نیستی را تماشا کنید.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: