دانلود آهنگ یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی | MP3 اصلی + متن

کسری زاهدی – یک نفر میرسد از راه

دانلود اهنگ جدید کسری زاهدی به نام یک نفر میرسد از راه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی از رسانه موزیکیشو

Kasra Zahedi Yek Nafar Miresad Az Raah Download mp3 320 + Lyrics text

کسری زاهدی – یک نفر میرسد از راه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 487

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کسری زاهدی – یک نفر میرسد از راه

یک نفر میرسد از راه که ماه پیش نگاهش کم است بر دل من مرهم است دل شده دیوانه ی او وای وای ... یک نفر میرسد از راه که من چشم دلم روشن است صاحب قلب من است اشک منو شانه او وای وای ... دلدار میرسد و انگار آمده است این بار با من دل خسته بماند باران میزند و ای کاش پنجره ی قلبش رو به همه بسته بماند یک نفر میرسد از راه که ماه پیش نگاهش کم است بر دل من مرهم است دل شده دیوانه ی او وای وای ... یک نفر میرسد از راه که من چشم دلم روشن است صاحب قلب من است اشک منو شانه او وای وای ... آینه باران کنید این شهرو چراغان کنید چون که به من میرسد او این بار جان فدایش کنید عشق صدایش کنید وای که چه زیبا شود این دیدار یک نفر میرسد از راه که ماه پیش نگاهش کم است بر دل من مرهم است دل شده دیوانه ی او وای وای ... یک نفر میرسد از راه که من چشم دلم روشن است صاحب قلب من است اشک منو شانه او وای وای ... یار و قرارم هرچه که دارم ز سفر می آید دیده ام او را گفته است امشب که دگر می آید دل نگرانم من دل نگرانم ... یک نفر میرسد از راه که ماه پیش نگاهش کم است بر دل من مرهم است دل شده دیوانه ی او وای وای ... یک نفر میرسد از راه که من چشم دلم روشن است صاحب قلب من است اشک منو شانه او وای وای
توضیحات

 

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.
کسری زاهدی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه یک نفر میرسد از راه به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای کسری زاهدی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه یک نفر میرسد از راه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه یک نفر میرسد از راه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده یک نفر میرسد از راه دعوت کرده است. کسری زاهدی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یک نفر میرسد از راه کسری زاهدیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. کسری زاهدی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ یک نفر میرسد از راه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و کسری زاهدی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کسری زاهدی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب یک نفر میرسد از راه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده یک نفر میرسد از راه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. کسری زاهدی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. یک نفر میرسد از راه کسری زاهدیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. کسری زاهدی نیز در یک نفر میرسد از راه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه یک نفر میرسد از راه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. کسری زاهدی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک یک نفر میرسد از راه جدیدترین اثر کسری زاهدی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. کسری زاهدی با موزیک یک نفر میرسد از راه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که کسری زاهدی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط کسری زاهدی، یک نفر میرسد از راه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای کسری زاهدی به ارمغان آورد. امیدواریم کسری زاهدی بعد از یک نفر میرسد از راه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز کسری زاهدی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. کسری زاهدی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده یک نفر میرسد از راه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای کسری زاهدی و یک نفر میرسد از راه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. کسری زاهدی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر یک نفر میرسد از راه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. کسری زاهدی امیدوار است با عاشقانه یک نفر میرسد از راه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

کسری زاهدی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه یک نفر میرسد از راه به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای کسری زاهدی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ یک نفر میرسد از راه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک یک نفر میرسد از راه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده یک نفر میرسد از راه دعوت کرده است. کسری زاهدی به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یک نفر میرسد از راه کسری زاهدیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. کسری زاهدی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه یک نفر میرسد از راه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و کسری زاهدی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام کسری زاهدی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده یک نفر میرسد از راه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران کسری زاهدی نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ یک نفر میرسد از راه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی کسری زاهدی با انتشار قطعه جذاب یک نفر میرسد از راه از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. کسری زاهدی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه یک نفر میرسد از راه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه یک نفر میرسد از راه کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ملینا گفته:

عاشق شعرش شوم

فاطمه گفته:

عالیییییی خیلی خوبه 🤩🤩عاشق شعر شدم

Z.C گفته:

مثل همیشه عالی و شنیدنی.. 😊😊

جمشید گفته:

بسیارعالی خسته نباشی موزیکت عالیه😊🙏👏👏👏

نورا گفته:

عاشق اهنگاشم 💋💋💋

Mahdie گفته:

عالی بود کلا همه آهنگای کسری زاهدی عالین دمت گرم داداش بمونی برامون سالم و سلامت💓