رضا بهرام موزیک ویدیو از عشق بگو (چشمانت دار و ندارم بود) را پخش کرد

کلیپ از عشق بگو رضا بهرام منتشر شد

موزیک ویدیو کلیپ جدید رضا بهرام به نام از عشق بگو بالاخره منتشر شد.

کلیپ از عشق بگو رضا بهرام منتشر شد

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

موزیک ویدیوی از عشق بگو رضا بهرام قطعا از احساسی ترین کلیپ های چند سال اخیر پاپ ایران بوده است. قطعا قلب شما نیز فشرده خواهد شد از این حجم از احساس برای ساختن یک کلیپ. رضا بهرام با تمام وجود خود در اهنگ از عشق بگو را خوانده و خیلی خیلی بیشتر و زیباتر در موزیک ویدیوی آن حضور پیدا کرده است. کنار دریا می رود و فریاد می زند. فریادی از ته دل. طوری که ما به عنوان شنونده و بیننده ی موزیک ویدیو از عشق بگو دلمان می خواهد که ای کاش ما هم آن جا بودیم و با رضا بهرام داد میزدیم چشمانت دار و ندارم بود دار و ندارم کو؟ به طور کل شاهد یک ویدیوی بسیار خاص از این خواننده ی با استعداد کشورمون بودیم.

مسئولین تولید اهنگ و موزیک ویدیو کلیپ

از عشق بگو را کسی جز حامد دهقانی نسروده است. هنرمندی که در این قطعه نشان داده است که تنها کارش آهنگسازی نیست، بلکه اگر پایش بیفتد با اشعارش مو به تن همه سیخ خواهد کرد. شعری بسیار بسیار احساسی و عاشقانه می سراید و تیر را به ته قلب شنونده می زند. حامد دهقانی در این قطعه شعر و ملودی را سروده ولی به هیچ وجه نمی توان از آهنگسازی و گیتار فوق العاده ای که نواخته است قافل شد. اهنگ جدید رضا بهرام بدون آهنگسازی او قطعا حال و هوایش چنین نمی توانست باشد. اما از آهنگ سازی و ملودی و شعر که بگذریم میرسیم به تنظیم و میکس و مسترینگ که سلطان بلامنازع این صنعت در آن حضور داشته است. مسعود جهانی که جدا از یافتن استعدادهای نابی مثل رضا بهرام و مهراد جم ، کار اصلیش تنظیم و میکس و مسترینگ است، با حضورش در این قطعه، شور خاصی به آن بخشیده است. کار تنظیم و میکس و مسترینگ به بهترین نحو ممکن انجام شده تا مسعود جهانی حقش را بر گردن رضا بهرام تمام کند. تا اینجای کار به کسانی که در ساختن آهنگ از عشق بگو نقش داشته اند نام بردیم اما حال نوبت میرسد به کارگردان از عشق بگو. شهرام شکوهی فر که هنرش را در قالب دریا و دل تنگ همه ی عاشقان به رخ کشیده است. موزیک ویدیو ساختن برای آهنگی چنین احساسی اصلا کار آسانی نیست ولی شهرام شکوهی فر به خوبی از پس آن بر آمده است و همگان را خیره به صفحه‌ی مانیتور خود کرده است.

بعد از تمام این بحث ها نباید از تهیه کننده ی رضا بهرام ، یعنی آقای توتونچیان گذشت. کسی که رضا بهرام خود را میدون او میداند اگر به جایی رسیده است.

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام

ما هم این جا در موزیکیشو نهایت سعی خود را می کنیم تا تمام اهنگ های رضا بهرام جدید و قدیمی را به صورت یکجا و به راحتی تمام برای شما در اختیار گذاریم. همه ی اهنگ های رضا بهرام را می توانید در قالب یک فایل فول آلبوم رضا بهرام از وب سایت دانلود کنید و از شنیدن آن نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید جدیدترین اهنگ رضا بهرام به نام افسوس را نیز به راحتی دانلود نمایید.

نظر رضا بهرام در مورد کلیپ از عشق بگو

در صفحه شخصی اینستاگرام رضا بهرام می توان نظر او در این باره را دانست و هم چنین بخشی از موزیک ویدیو کلیپ وی را در آن مشاهده کرد. او درباره انتشار کلیپ از عشق بگو خود چنین گفته است:

(از عشق بگو) منتشر شد و ميتونيد از همه سايت هاى معتبر و كانال تلگرامم دانلود كنيد.
اميدوارم از شنيدنش لذت ببريد و باهاش كلى خاطره بسازيد.
Lyrics&music:@hamed.dehghanii
Arrangement:@masoudjahani
Director:@shahramshokoohifar
تشكر ويژه از جناب توتونچيان عزيز تهيه كننده هميشه همراه و مدير تواناى موسسه ققنوس و جناب ناصرى عزيزم مدير برنامه دلسوز و همچنين حامد جلالى نازنين كه زحمت انتشار اين اثر رو كشيدن.💙
@hoseintootoonchian
@yosofnaseri
@hamed_jalali94

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: