دانلود آهنگ بغل کیارش | کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

کیارش – بغل

دانلود اهنگ جدید کیارش به نام بغل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بغل کیارش از رسانه موزیکیشو

کیارش – بغل

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 129

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کیارش – بغل

بارون پشت شیشه رفته و دیگه نیست که دست کنه توو موهام واسم بگه چرا موهات خیسه اصلا حق با توئه من بد خیابونها چقدر سردن دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو تووش بغل کردم دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه ای وای که میگن دلت قید منو زده ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی من به جز تو کسی رو ندارم دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه ای وای که میگن دلت قید منو زده ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی من به جز تو کسی رو ندارم اگه یه روز نبینمت این دلم دق میکنه این دیوونه بدون تو این شهرو ول میکنه هرچی میخوان پشتت بگن چشامو میبندم من که فقط تو رو میخوام اونها نمیفهمم رد میدم بدون تو گلهای باغچه دارن زرد میشن بجون تو بگو من کجا برم این روزها بدون تو من همونم که خیلی زود واست غریبه شد دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه ای وای که میگن دلت قید منو زده ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی من به جز تو کسی رو ندارم دیوونه من روانیتم اینو میدونن همه ای وای که میگن دلت قید منو زده ای کاش دوباره بشی بیقرارم لعنتی من به جز تو کسی رو ندارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

کیارش خواننده پاپ جوان خوش صدا است که مدتی است بسیار پر کار بوده است. او اخیرا یک آهنگ احساسی به نام بغل منتشر کرده است که دیجی های مختلف با آن بسیار میکس های زیبایی را منتشر کرده اند و ریتم فوق العاده این آهنگ عاشقانه باعث شده تا اثر ترانه آن در مخاطب چند برابر شود.

شما عزیزان می توانید این آهنگ فوق العاده را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کیارش خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب بغل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده بغل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. کیارش در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بغل کیارشاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. کیارش نیز در بغل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک بغل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
... گفته:

خوبه