کیان پورتراب سایه ها | دانلود اهنگ جدید کیان پورتراب سایه ها + متن اهنگ

کیان پورتراب – سایه ها

دانلود اهنگ جدید کیان پورتراب به نام سایه ها با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سایه ها کیان پورتراب از رسانه موزیکیشو

کیان پورتراب – سایه ها

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کیان پورتراب – سایه ها

یه سایه جلو پام اون گرم آفتاب و من سرده جام داره می پیچه به پام دیده خوابی تاریک انگار برام میکشونه من رو لب چاه اما نبود تازه نیست تازه برام فقط واینسا بین راه واینسا بین راه واینسا بین راه بین راه بین اه واینسا بین راه واینسا بین راه واینسا بین راه بین راه بین راه سایه های شوم که ما گرفتارشیم مارو میکشن به دامشون ببین بذار ببرن من و کجا تا هرجا که خواستن دیگه بالاتر از سیاهی رنگی که نیست که نیست یه سایه جلو پام اون گرم آفتاب و من سرده جام داره می پیچه به پام دیده خوابی تاریک انگار برام واینسا بین راه واینسا بین راه واینسا بین راه بین راه بین اه واینسا بین راه واینسا بین راه واینسا بین راه بین راه بین راه
توضیحات

کیان پورتراب یکی از خواننده های جوان است که در خوانندگی خود سبکی خاص دارد. این خواننده معمولا سعی دارد تا موزیک های خود را برپایه سبک هیپ هاپ و پاپ وارد بازار موسیقی کرده باشد. که اگر ریتم اهنگ های این هنرمند دوستداشتنی را شنیده باشید متوجه خواهید شد.

کیان پورتراب به تازگی یکی از بهترین اهنگ های خود را روانه بازار موسیقی کرده است و نام آن را سایه ها گذاشته است. سایه ها ریتمی متفاوت و شنیدنی دارند که می توان به اوج احساسات صدای کیان عزیز پی برد.

هم اکنون می توانید اهنگ سایه ها کیان پورتراب که موزیکی احساسی و ریتمیک است را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید کیان پورتراب به نام سایه ها نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: