دانلود اهنگ آخر دنیا گرشا رضایی + متن کامل

گرشا رضایی – اخر دنیا

دانلود اهنگ جدید گرشا رضایی به نام آخر دنیا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آخر دنیا گرشا رضایی از رسانه موزیکیشو

Garsha Rezaei Akhare Donya Download mp3 320 + Lyrics text

گرشا رضایی – اخر دنیا

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم گرشا رضایی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ گرشا رضایی – اخر دنیا

بریدی ازم نزاشتی بگم منو ندیدی به چی رسیدی جز حسرت و تنهایی عزیز دلم کاشکی یکم میموندی با من میموندی تا من ردت کنم از فکر این جدایی نزن نزن نزن نزن زدن نداره اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره نگو کسی آخر دنیارو ندیده کسی که به آخر خط رسیده دیده چرا هر چی که میشه فایده نداره چرا تا میخوام برم دل نمیذاره چرا دنبال یه فرصت دوبارم که بدونم تو رو دارم مگه میشه با تو روبرو شم و این روزا رو به روت بیارم نمیشه تو رو ادامه ندم صد سال دیگم به همه میگم هنوز منو دوست داری خاطره هام مونده برام دلی که تنگه براش قشنگه بفهمه که تو واسش بی قراری نزن نزن نزن نزن زدن نداره اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره نگو کسی آخر دنیارو ندیده کسی که به آخر خط رسیده دیده
توضیحات

اخر دنیا اول قرار بود تا با نام بریدی ازم نذاشتی بگم منتشر شود ولی طی یک نظرسنجی که گرشا در اینستاگرام خود انجام شد ، تصمیم گرفت تا نام آهنگ خود را آخر دنیا بگذارد. همچنین این موزیک قرار بود که روز جمعه پخش شود ولی وی ترجیح داد تا طرفداران خود را تشنه تر از پیش کنم و یک بار دیگر همه رو سورپرایز نماید.

گرشا رضایی بعد از مدت ها کار روی آهنگ جدید خود که در همکاری با علی بحرینی ساخته شده است ، بالاخره آهنگ جدید بریدی ازم یا آخر دنیا را روانه بازار کرد. آهنگی که برای آن نام آخر دنیا نیز جزو گزینه ها بود ولی در انتها تصمیم علی بحرینی و گرشا رضایی روی بریدی ازم معطوف شد و نام آهنگ جدید گرشا رضایی بریدی ازم شد. آهنگی که فاز شعرش غمگین است ولی گرشا رضایی آن را به نحوی خیلی خاص خوانده است که آدم حس خوبی می‌گیرد. بریدی ازم را می‌توان آخرین آهنگ سال ۹۸ گرشا رضایی نامید. آهنگی که بعد از دلم هوس کرده آمده است تا دل طرفداران گرشا رضایی را خوشحال کند و خرسند از اینکه خواننده محبوبشان آهنگی به این خوبی خوانده است ، به پیشواز عید نوروز بروند.

می توان اینگونه گفت که آخری دنیا گرشا رضایی از جمله موزیک های آرام و آخر سال 99 می باشد. اهنگ اخر دنیا گرشا رضایی می تواند بهترین گزینه برای اوقاتی باشد که تنها هستید و نیاز به فکر کردن دارید. معمولا موزیک های آرام و دلنشین در این مواقع می تواند کمک بسیار خوبی باشد که اهنگ اخر دنیا گرشا رضایی از همین موارد تلقی می شود. همینطور این قطعه زیبا و هنری به مفهوم دیسلاو نزدیک بوده و گرشا قصد دارد که اشتباه طرف مقابل را به او بفهماند. ” بریدی ازم نزاشتی بگم منو ندیدی به چی رسیدی جز حسرت و تنهایی” این چند مصرع خود این موضوع که معشوقه اشتباه کرده است را میرساند. پس بهتر است در زندگی تصمیم هایی درست بگیریم.

امیدواریم از این آهنگ عاشقانه و احساسی که با صدای خاص گرشا رضایی و ملودی آرام آن فوق العاده شده لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: