استودیو شخصی گرشا رضایی به نام 440 به تازگی ایجاد شد و به کاربران معرفی شد

گرشا رضایی استودیو شخصی خود به نام ۴۴۰ را ایجاد کرد

استودیو شخصی گرشا رضایی به نام 440 به تازگی تاسیس شده است.

گرشا رضایی استودیو شخصی خود به نام ۴۴۰ را ایجاد کرد

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 14

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

گرشا رضایی و تاسیس استودیو شخصی

 

گرشا رضایی یکی از خواننده های خوب کشور است که اصالتا لر بوده و در موسیقی سبکی متفاوت دارد. می توان سبک گرشا رضایی را با هوروش بند مشابه دانست. این خواننده که برای مدتی است به شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است. نکته جالبی که در رابطه با گرشا رضایی وجود دارد تغییر استایل و ریتم موزیک های خود طی مدت فعالیت خود می باشد.

گرشا رضایی سعی دارد تا موزیک های خود را به نوعی با احساسات و حس عاشقانه خوبی انجام دهد که در این مسیر موفق نیز بوده است. این خواننده بعد از انتشار اهنگ دریا دریا از زمینه موسیقی فاصله گرفت که اکنون برای مدتی است فعالیتی را انجام نداده است. بعد از این مدت گرشا با انتشار پستی خبر از تاسیس استودیو شخصی خود را به کاربران و شنونده های موزیک هایش داده است. این استودیو شخصی به نام 440 شکل گرفته و حاشیه هایی نیز در این خصوص شکل گرفته شده است.

شما می توانید ویدیویی که این هنرمند در این خصوص به انتشار رسانده است را از اینستاگرام گرشا رضایی مشاهده کرده تا لذت ببرید.

 

دانلود اهنگ جدید گرشا رضایی

 

گرشا رضایی اهنگ های بسیار احساسی را در طول فعالیت هنری و تخصصی اش در زمینه موسیقی به انتشار رسانده است که ممکن است هریک از این ریتم ها برای شنونده ها بادآور خاطرات خوبی باشد. اهنگ گرشا رضایی جدید به نام دریا دریا برای همه شنونده ها خاطره ساز بوده و می توان گفت یکی از بهترین اهنگ های تابستانی بشمار می رفت. شما می توانید این موزیک و سایر اهنگ های گرشا رضایی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم گرشا رضایی با 2 کیفیت متفاوت و عالی دانلود کرده تا لذت برده و لحظات خوبی را تداعی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فرحناز اورنگ گفته:

سلام دوست دارم این چند خط به دست پسر با استعدادمان گرشا میرسیدشعری برای مادر عزیزش نوشته ام که اگر بخواند غوغایست و اثری جاویدان میشود،،،،،،،،،،،،،،،،،،