حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده گرشا رضایی MP3 + متن

گرشا رضایی – حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه

دانلود اهنگ جدید گرشا رضایی به نام حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه گرشا رضایی از رسانه موزیکیشو

Garsha Rezaei Ghermez Download mp3 320 + Lyrics text

گرشا رضایی – حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 178

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم گرشا رضایی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ گرشا رضایی – حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه

یه جای خوشگل قرمز توی سینمه که جاته خودمونی به تو میگم دل دیوونه فداته من یه معشوقه میخواستم مثل تو پیدا نکردم خودمونی به تو میگم میشه دورتون بگردم حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه خودشو یه جور به تو وابسته کنه همه رو خسته کنه حالا بشین و ببین دلم چه کنه حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه خودشو یه جور به تو وابسته کنه همه رو خسته کنه حالا بشین و ببین دلم چه کنه دلم میخواد من فقط نگاهت کنم نگاهت کنم نفس حواست نباشه و صدات کنم صدات کنم نفس تو همه کسم شو هم نفسم شو بمون برام آروم جونم تو من که میمونم تو بمون برام حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه خودشو یه جور به تو وابسته کنه همه رو خسته کنه حالا بشین و ببین دلم چه کنه حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه خودشو یه جور به تو وابسته کنه همه رو خسته کنه حالا بشین و ببین دلم چه کنه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار گرشا رضایی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. گرشا رضایی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه گرشا رضاییاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. گرشا رضایی نیز در حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار گرشا رضایی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. گرشا رضایی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه گرشا رضاییاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. گرشا رضایی نیز در حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده زله کنه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که گرشا رضایی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه اثری فوق العاده از گرشا رضایی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. گرشا رضایی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه گرشا رضایی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست گرشا رضایی که مربوط به انتشار حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی گرشا رضایی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. گرشا رضایی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای گرشا رضایی در موزیک حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام گرشا رضایی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه گرشا رضایی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران گرشا رضایی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه گرشا رضایی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی گرشا رضایی با انتشار آهنگ جذاب حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. گرشا رضایی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه حالا مگه این عاشقی ول میکنه اومده ذله کنه گرشا رضایی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: