دانلود اهنگ شرم گرشا رضایی + متن کامل

گرشا رضایی – شرم

دانلود اهنگ جدید گرشا رضایی به نام شرم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شرم گرشا رضایی از رسانه موزیکیشو

Garsha Rezaei Sharm Download mp3 320 + Lyrics text

گرشا رضایی – شرم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 38

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم گرشا رضایی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ گرشا رضایی – شرم

شرم به این دنیا به این دردا به این عمری که بر نمیگرده خودم رفتم دلم جا موند کی تقدیرو اینجور عوض کرده داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم اونی که باید واسه تو بودم نبودم نبودم نبودم نبودم داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم
توضیحات

گرشا رضایی از خواننده های خوب دنیای موسیقی کشور است و اهنگ های بسیار شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است. گرشا رضایی متولد 23 اردیبهشت سال 1363 در لرستان خواننده، آهنگساز و ترانه سرا در زمینه موسیقی پاپ می باشد. معمولا موزیک های این هنرمند رنگی احساسی و آرام دارند و صدای خاص وی همیشه سبب شده است تا همه صدایش را دوست داشته باشند.

این هنرمند بسیار محبوب که به تازگی به بیماری همه گیر و سخت کرونا مبتلا شده بود اکنون برای نشان دادن بهبودی کامل خود موزیک جدیدش به نام شرم را روانه بازار کرده است. این موزیک با ترانه سرایی علی بحرینی قرار است باز هم همه توجه ها را به سمت خود بازگرداند.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های این هنرمند می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم گرشا رضایی به همه موزیک های این هنرمند دسترسی آسانی داشته باشید. هم اکنون می توانید اهنگ شرم از گرشا رضایی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید احساسی گرشا رضایی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سلیمان گفته:

بسیار عالی بود لذت میبرم از صدای آقای رضایی براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

BAHA گفته:

قشنگه💙