یاسین ترکی حاضر جواب | دانلود آهنگ اصلی MP3 + متن

یاسین ترکی – حاضر جواب

دانلود اهنگ جدید یاسین ترکی به نام حاضر جواب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حاضر جواب یاسین ترکی از رسانه موزیکیشو

Yasin Torki Hazer Javab Download mp3 320 + Lyrics text

یاسین ترکی – حاضر جواب

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 33

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یاسین ترکی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یاسین ترکی – حاضر جواب

نگات کار میده دست آدم نمیرسی و میرسی‌ به دادم بگو وایسه زمان تو آخرین قرار بیشتر از گذشته واسمون زمان بذار من هر چی‌ میگم تو بازم حاضر جوابی‌ میگی‌ نه اما خب تو با من آروم نداری من دوست دارم صاف و ساده فکر کردن به تو این احساس خوبو یادم داده من هر چی‌ میگم تو بازم حاضر جوابی‌ میگی‌ نه اما خب تو با من آروم نداری من دوست دارم صاف و ساده فکر کردن به تو این احساس خوبو یادم داده آره گاهی یکم بی‌ انصافی ولی‌ دوست دارم به اندازه ی کافی‌ الان خوب شد نرفتی چشماتو نبستی رو من اگه میرفتی چشامو میبستم رو هم همه کلافن من دوست دارم از بس آره بعضی‌ چیزا حتی فکرش نگران کنندس من هر چی‌ میگم تو بازم حاضر جوابی‌ میگی‌ نه اما خب تو با من آروم نداری من دوست دارم صاف و ساده فکر کردن به تو این احساس خوبو یادم داده من هر چی‌ میگم تو بازم حاضر جوابی‌ میگی‌ نه اما خب تو با من آروم نداری من دوست دارم صاف و ساده فکر کردن به تو این احساس خوبو یادم داده
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
شاید کمتر کسی باشد آهنگ حاضر جواب یاسین ترکی را نشنیده باشد. یاسین ترکی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی یاسین ترکی برای آهنگ فوق العاده حاضر جواب و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا حاضر جواب یاسین ترکی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه حاضر جواب در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام یاسین ترکی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت حاضر جواب پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه یاسین ترکی حاضر جواب خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود یاسین ترکی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ حاضر جواب تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. یاسین ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ حاضر جواب فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن حاضر جواب یاسین ترکی لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. یاسین ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه حاضر جواب جدیدترین اثر یاسین ترکی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. یاسین ترکی با اهنگ حاضر جواب سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. حاضر جواب یاسین ترکی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که یاسین ترکی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط یاسین ترکی، حاضر جواب را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای یاسین ترکی به ارمغان آورد. امیدواریم یاسین ترکی بعد از حاضر جواب باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از آهنگ حاضر جواب یاسین ترکی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام یاسین ترکی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده حاضر جواب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حاضر جواب یاسین ترکی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران یاسین ترکی نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ حاضر جواب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حاضر جواب یاسین ترکی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی یاسین ترکی با انتشار اهنگ جذاب حاضر جواب از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. یاسین ترکی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ حاضر جواب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ حاضر جواب یاسین ترکی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه حاضر جواب یاسین ترکی را نشنیده باشد. یاسین ترکی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی یاسین ترکی برای اهنگ فوق العاده حاضر جواب و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا حاضر جواب یاسین ترکی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه حاضر جواب در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام یاسین ترکی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت حاضر جواب پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ یاسین ترکی حاضر جواب خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود یاسین ترکی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ حاضر جواب تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. یاسین ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ حاضر جواب فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن حاضر جواب یاسین ترکی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: