ضربان قلبم یوسف زمانی اهنگ بیا خاطره سازی کنیم دانلود + متن کامل

یوسف زمانی – ضربان قلبم

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی به نام ضربان قلبم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ضربان قلبم یوسف زمانی از رسانه موزیکیشو

Yousef Zamani Zarabane Ghalbam Download mp3 320 + Lyrics text

یوسف زمانی – ضربان قلبم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 266

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یوسف زمانی – ضربان قلبم

همه چی یهویی شد اومدی رفتی تو قلبم اومدی واسه زخمام شدی مرهم نه دیگه تورو به یه دنیا نمیدم نمیدم نمیدم بیا خاطره سازی کنیم با احساسات این دلا بازی کنیم بیا واسه ی همیشه دو تا عاشق بشیم بیا قول بدیم که قلبامونو راضی کنیم ضربان قلبم با تو میره بالا بگو بگو عشقم کجا بودی تا حالا شدی شاهزاده ی قلبم آخه مثل تو نداریم دیگه اصلا نداریم دیگه اصلا ضربان قلبم با تو میره بالا بگو بگو عشقم کجا بودی تا حالا شدی شاهزاده ی قلبم آخه مثل تو نداریم دیگه اصلا نداریم دیگه اصلا خدا تورو واسه قلبم نگه داره عزیزم بدجور شدم این بار گرفتارت عزیزم حسابشو کرده این دل با خودش وابستته منو دیوونه کرده از بس که هی خواستتت آره عشق اینه تو کنارم یه آرامش محضی دلم کنارت از هیچی نترسید پایتم با تو بخواد بشه دیگه هرچی بشه هرچی ضربان قلبم با تو میره بالا بگو بگو عشقم کجا بودی تا حالا شدی شاهزاده ی قلبم آخه مثل تو نداریم دیگه اصلا نداریم دیگه اصلا ضربان قلبم با تو میره بالا بگو بگو عشقم کجا بودی تا حالا شدی شاهزاده ی قلبم آخه مثل تو نداریم دیگه اصلا نداریم دیگه اصلا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

یوسف زمانی ضربان قلبم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران یوسف زمانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از یوسف زمانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران یوسف زمانی آهنگ ضربان قلبم را جزو بهترین کارهای او می دانند. ضربان قلبم یوسف زمانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک ضربان قلبم یوسف زمانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک ضربان قلبم یوسف زمانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یوسف زمانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب ضربان قلبم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده ضربان قلبم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. یوسف زمانی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. ضربان قلبم یوسف زمانیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. یوسف زمانی نیز در ضربان قلبم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ ضربان قلبم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز یوسف زمانی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یوسف زمانی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده ضربان قلبم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ضربان قلبم یوسف زمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یوسف زمانی و ضربان قلبم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یوسف زمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ضربان قلبم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یوسف زمانی امیدوار است با عاشقانه ضربان قلبم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ضربان قلبم یوسف زمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ضربان قلبم یوسف زمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

دنیای موسیقی خوشحال است که یوسف زمانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. ضربان قلبم اثری فوق العاده از یوسف زمانی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. یوسف زمانی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار ضربان قلبم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود ضربان قلبم یوسف زمانی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست یوسف زمانی که مربوط به انتشار ضربان قلبم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی یوسف زمانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ ضربان قلبم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. یوسف زمانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ ضربان قلبم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای یوسف زمانی در آهنگ ضربان قلبم لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
پریا گفته:

بی نظیررررر

بانوو گفته:

خیلیییییی عالی بود همه آهنگ های یوسف زمانی عالی استند❤❤

یاسین گفته:

یوسف زمانی تموم اهنگاش عالی هستن این اهنگش واقعا قشنگ بود❤️💖

یاسین گفته:

یوسف زمانی تموم اهنگاش عالی هستن این اهنگش واقعا قشنگ بود❤️💖 ولی من هنوز منتظر اهنگ حاکم شهر دلم هستم

PariyaA گفته:

عالی بود بی نظیر ❤️

MaryaM گفته:

مثل همیشه بینظیر و عالی موفق باشید آقای زمانی 👏👏👌👌❤❤🌹🌹

F گفته:

خیلیییییییییی عااالیییی بووود مث همیشه🙂😍🥰

yashar گفته:

عالی❤️

عرفان گفته:

خیلی خیلی عالییییی،،👍👍👍