دانلود آهنگ یوسف زمانی عشق منه | کیفیت اصلی + متن

یوسف زمانی – عشقه منه

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی به نام عشقه منه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشقه منه یوسف زمانی از رسانه موزیکیشو

Yousef Zamani Eshghe Mane Download mp3 320 + Lyrics text

یوسف زمانی – عشقه منه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 44

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یوسف زمانی – عشقه منه

یکی برسه به دادم دلمو به یکی دادم از خوبای روزگاره عاشقی همین یه باره مثلمونو کسی نداره سفرای دوتایی یدونه باشی خدایی حرف زدناش قشنگه با هیشکی نمیجنگه همیشه صاف و یه رنگه عشق منه اینو چشمام داره فریاد میزنه توی هرکاری بگی عین منه چپ میره راست میره هی دل میبره هرجا برم واسه ی دیدن اون گل میخرم داد و ندارمو پاش میذارم جز خودش با هیچ کسی کار ندارم یکی برسه به دادم دلمو به یکی دادم از خوبای روزگاره عاشقی همین یه باره مثلمونو کسی نداره سفرای دوتایی یدونه باشی خدایی حرف زدناش قشنگه با هیشکی نمیجنگه همیشه صاف و یه رنگه دوتا کهکشون خوشگل تو چشاش داره یه شب زیبای آروم تو موهاش داره تو هر حالتی منو تنها نمیذاره خیلی با معرفته خیلی مرام داره یکی برسه به دادم دلمو به یکی دادم از خوبای روزگاره عاشقی همین یه باره مثلمونو کسی نداره سفرای دوتایی یدونه باشی خدایی حرف زدناش قشنگه با هیشکی نمیجنگه همیشه صاف و یه رنگه عشق منه اینو چشمام داره فریاد میزنه توی هرکاری بگی عین منه چپ میره راست میره هی دل میبره هرجا برم واسه ی دیدن اون گل میخرم داد و ندارمو پاش میذارم جز خودش با هیچ کسی کار ندارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
شاید کمتر کسی باشد اهنگ عشقه منه یوسف زمانی را نشنیده باشد. یوسف زمانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی یوسف زمانی برای ترانه فوق العاده عشقه منه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا عشقه منه یوسف زمانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک عشقه منه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام یوسف زمانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت عشقه منه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه یوسف زمانی عشقه منه خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود یوسف زمانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه عشقه منه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. یوسف زمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ عشقه منه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن عشقه منه یوسف زمانی لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. یوسف زمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک عشقه منه جدیدترین اثر یوسف زمانی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. یوسف زمانی با موزیک عشقه منه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. عشقه منه یوسف زمانی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که یوسف زمانی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط یوسف زمانی، عشقه منه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای یوسف زمانی به ارمغان آورد. امیدواریم یوسف زمانی بعد از عشقه منه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک عشقه منه یوسف زمانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

یوسف زمانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک عشقه منه به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده عشقه منه یوسف زمانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای یوسف زمانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه عشقه منه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه عشقه منه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده عشقه منه دعوت کرده است. یوسف زمانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. عشقه منه یوسف زمانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. یوسف زمانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ عشقه منه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و یوسف زمانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از عشقه منه یوسف زمانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: