دانلود آهنگ منطقی باش یوسف زمانی| MP3 اصلی + متن

یوسف زمانی – منطقی باش

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی به نام منطقی باش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ منطقی باش یوسف زمانی از رسانه موزیکیشو

Yousef Zamani Manteghi Bash Download mp3 320 + Lyrics text

یوسف زمانی – منطقی باش

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 47

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یوسف زمانی – منطقی باش

بیا نذار زندگی بپاشه بیا یه ذره منطقی باش آخه تو به خودت میگی عاشق یکم شبیه حرفات باش آخه بی تو نداره دلم حس و حال دریارو جلو چشممی آخه تو هر وقت میبینم هرجارو حالا که شدی زندگیم داری میکنی این کارارو بیا نذار دلتنگت شم بیا یکم درکم کن اگه یه بارم بد بودم بذار برو ترکم کن واسم سخته نبودنت غرور برنمیداره دلم هنوز دلواپست میشه دوست داره بیا نذار دلتنگت شم بیا یکم درکم کن اگه یه بارم بد بودم بذار برو ترکم کن واسم سخته نبودنت غرور برنمیداره دلم هنوز دلواپست میشه دوست داره بی تو هیچی قشنگی نداره حتی شب یا یه دنیا ستاره جای خالیت کنارم واسه من نفس نمیذاره نگو عیبی نداره من این حال و هوارو بغض صدامو اشک چشامو از تو دارم نکن بازی با دلم من طاقت اینارو ندارم ببین حالمو بهترم با یه جمله ی دوست دارم بیا نذار دلتنگت شم بیا یکم درکم کن اگه یه بارم بد بودم بذار برو ترکم کن واسم سخته نبودنت غرور برنمیداره دلم هنوز دلواپست میشه دوست داره بیا نذار دلتنگت شم بیا یکم درکم کن اگه یه بارم بد بودم بذار برو ترکم کن واسم سخته نبودنت غرور برنمیداره دلم هنوز دلواپست میشه دوست داره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
یوسف زمانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ مطقی باش به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده مطقی باش یوسف زمانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای یوسف زمانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ مطقی باش خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ مطقی باش بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده مطقی باش دعوت کرده است. یوسف زمانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. مطقی باش یوسف زمانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. یوسف زمانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه مطقی باش این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و یوسف زمانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از مطقی باش یوسف زمانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

یوسف زمانی منطقی باش را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران یوسف زمانی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از یوسف زمانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران یوسف زمانی آهنگ منطقی باش را جزو بهترین کارهای او می دانند. منطقی باش یوسف زمانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ منطقی باش یوسف زمانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ منطقی باش یوسف زمانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

یوسف زمانی منطقی باش را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران یوسف زمانی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از یوسف زمانی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران یوسف زمانی آهنگ منطقی باش را جزو بهترین کارهای او می دانند. منطقی باش یوسف زمانی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ منطقی باش یوسف زمانی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه منطقی باش یوسف زمانی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یلدا گفته:

۲۰ بود نمره ی من درمورد آهنگ ها

خشگله گفته:

بهترین نمونع بود یعنی عالی بود دست شما درد نکنه

♡M♡ گفته:

عالیییی بود😍😍