اهنگ همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانی + متن کامل

یوسف زمانی – همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی به نام همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانی از رسانه موزیکیشو

Yousef Zamani Hakeme Shahre Delam Download mp3 320 + Lyrics text

یوسف زمانی – همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 725

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یوسف زمانی – همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس

همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس آره عین حقیقت اونو به دنیا نمیدم حال خوبی داره وقتی سر به سرم میذاره غمو یادم میره دل آدم میره میمیرم ببینم مارو تحویل نمیگیری از حال و هوام سیری تو که عشقی واسم گل گلدونم آره شدی رگ و جونم دیگه بی تو نمیتونم تو یه عشقی واسم حاکم شهر دلم فرمانروایی کن بیا تک ساکن شهرو هی هوایی کن من دیوونه ی دیوونگیاتم تو دلت بخواد نخواد همیشه باهاتم بگید بباره یه برف از آسمون سفیدیو پرتر کنه دلبرم عشق زمستونیشو نوبر کنه غم بره اونجایی که راهشو سمتمون گم کنه خدا حال خوبو نصیب دل مردم کنه عاشق منم حاکم تویی بی قید و شرط دنیام شدی حاکم شهر دلم فرمانروایی کن بیا تک ساکن شهرو هی هوایی کن من دیوونه ی دیوونگیاتم تو دلت بخواد نخواد همیشه باهاتم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ برف و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یوسف زمانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. یوسف زمانی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. یوسف زمانی نیز در همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز یوسف زمانی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یوسف زمانی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یوسف زمانی و همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یوسف زمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یوسف زمانی امیدوار است با عاشقانه همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یوسف زمانی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. یوسف زمانی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس یوسف زمانیاز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. یوسف زمانی نیز در همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه همه میگن یار من یدونس اونم واسه نمونس حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
eli m گفته:

هم خودتو هم آهنگاتو عشقه داداش💙