دانلود آهنگ رز احمد سلو | کیفیت اصلی MP3 + متن

احمد سلو – رز

دانلود اهنگ جدید احمد سلو به نام رز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رز احمد سلو از رسانه موزیکیشو

Ahmad Solo Rose Download mp3 320 + Lyrics text

احمد سلو – رز

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 496

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
احمد سلو – لبخند احمد سلو – لبخند

متن آهنگ احمد سلو – رز

تو خود منی گل گندم گل من غمات به قلبم تو بخند گل گندم گل من شب شده چشماتو ببند گل گلدونمی قلبم با نگات گرم میگیره ماه چهارده باید از خوشگلیات درس بگیره خورشید هر روز بیاد از نور چشات قرض بگیره من فقط عاشق اینم که دستاتو بگیرم وقتی میگم میرم اخم کنی بگی نه صبر کنی بمیرم به عشق تو عزیزم قشنگ ترین گل رز باغچه رو میچینم عاشق اینم که دستاتو بگیرم وقتی میگم میرم اخم کنی بگی نه صبر کنی بمیرم به عشق تو عزیزم قشنگ ترین گل رز باغچه رو میچینم شبه باز موهاتو وا کن تو چشام ماهو نگاه کن من دلم لک زده واست منو صدا کن منو مهمون چشات کن روی شونه هام حساب کن توی قلب من عزیزم غماتو جا کن من فقط عاشق اینم که دستاتو بگیرم وقتی میگم میرم اخم کنی بگی نه صبر کنی بمیرم به عشق تو عزیزم قشنگ ترین گل رز باغچه رو میچینم عاشق اینم که دستاتو بگیرم وقتی میگم میرم اخم کنی بگی نه صبر کنی بمیرم به عشق تو عزیزم قشنگ ترین گل رز باغچه رو میچینم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
شاید کمتر کسی باشد آهنگ رز احمد سلو را نشنیده باشد. احمد سلو دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی احمد سلو برای ترانه فوق العاده رز و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا رز احمد سلو همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از اهنگ رز در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام احمد سلو در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت رز پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ احمد سلو رز خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود احمد سلو نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک رز تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. احمد سلو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ رز فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن رز احمد سلو لذت ببرید.

احمد سلو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه رز به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده رز احمد سلو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احمد سلو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ رز خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه رز بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده رز دعوت کرده است. احمد سلو به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. رز احمد سلورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احمد سلو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ رز این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احمد سلو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از رز احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

احمد سلو رز را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احمد سلو را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از احمد سلو که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احمد سلو آهنگ رز را جزو بهترین کارهای او می دانند. رز احمد سلو خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ رز احمد سلو را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک رز احمد سلو لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
قادری گفته:

جالب بود