دانلود آهنگ بچه پایین ۴ آبراهام کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

آبراهام – بچه پایین ۴

دانلود اهنگ جدید آبراهام به نام بچه پایین 4 با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بچه پایین 4 آبراهام از رسانه موزیکیشو

آبراهام – بچه پایین ۴

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 81

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آبراهام – بچه پایین ۴

درسته خاطره اسمش دخترونس ولی مردونه مغزو هنوزم همون بچه پایینم هنوز هوندا دارم آدیداس میپوشم چون سه خط بم میاد تو درون قلب من فرمانروایی و دگر مثلت نیست غیر آغوش تو هر جا بروم ولگردیست درد شیرین مرا فرهاد میفهمد فقط عشوه های دلبرم هوش رو ز از سرم ساقیا آمده ام ایندفعه با حال خراب تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشستم دوستی با هر که کردم عاقبت قلبم شکست دوستی با هر که کردم زدم به قلبم خنجری عاشقی با هر که کردم شد اسیر دگری از دستم ک رفتی کاش از دلم میرفتی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ عاشقانه و اهنگ محلی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ عاشقانه و اهنگ محلی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ محلی و اهنگ دیسلاو و اهنگ عاشقانه میباشد.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آبراهام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب بچه پایین 4 را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده بچه پایین 4 در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آبراهام در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بچه پایین 4 آبراهاماز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آبراهام نیز در بچه پایین 4 تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک بچه پایین 4 حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

آبراهام خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک بچه پایین 4 به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده بچه پایین 4 آبراهام میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آبراهام دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ بچه پایین 4 خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ بچه پایین 4 بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده بچه پایین 4 دعوت کرده است. آبراهام به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بچه پایین 4 آبراهامرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آبراهام که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ بچه پایین 4 این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آبراهام از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بچه پایین 4 آبراهام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آبراهام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب بچه پایین 4 را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده بچه پایین 4 در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. آبراهام در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بچه پایین 4 آبراهاماز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. آبراهام نیز در بچه پایین 4 تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ بچه پایین 4 حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ممد گفته:

,عالی بود