اهنگ رفتم که رفتم آرون افشار | دانلود آهنگ رفتم که رفتم MP3 320 + متن کامل

آرون افشار – رفتم که رفتم

دانلود اهنگ جدید آرون افشار به نام رفتم که رفتم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رفتم که رفتم آرون افشار از رسانه موزیکیشو

Aron Afshar Raftam Ke Raftam Download mp3 320 + Lyrics text

آرون افشار – رفتم که رفتم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 79

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آرون افشار
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آرون افشار – رفتم که رفتم

رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار رفتم که رفتم نگاهم کن برای آخرین بار رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار رفتم که رفتم نشد رویای ما باور بگیرد رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد بعد از من ای کاش تو را هر کس که عاشق شد بمیرد من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم ای حسرتش مانده به قلبم رفتم تو را یادم فراموش شاید غمت پایان بگیرد رفتم که رفتم شاید عشقم درد از خودش درمان بگیرد رفتم تو را یادم فراموش رفتم ولی دلتنگ بودم تو با دلم بی رحم بودی ای کاش من دل سنگ بودم ای کاش من دل سنگ بودم من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم ای حسرتش مانده به قلبم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

 

آرون افشار بعد از چندین و چند ترانه شاد و ریتمیک ، این بار با رفتم که رفتم آهنگی دیسلاو خوانده است. ترانه ای که از حسرت‌های دل عاشق آرون می خواند و از رنگ رخسار و چشمان یار. رفتم که رفتم ارون افشار فاز جالبی دارد. آهنگ ابتدا با یک فاز بسیار غمگین و احساسی آغاز شده و بعد کم کم گیتار با ریتم تندتری وارد کار می شود.

تهیه کنندگی اهنگ رفتم که رفتم مثل همیشه با معین راهبر بوده است و این بار شعر آن را علیرضا مرتضی قلی سروده است. آهنگسازی با خود آرون افشار بوده است. صدای گیتار زیبای کیان دارات و ویالون بسیار دل نواز پرهام حسینی در این موزیک غوغا به پا می کنند. تنظیم و میکس و مسترینگ کار هم مانند تمام قظعاتی که آرون افشار اجرا کرده است ، کار معین راهبر بوده است. همچنین کارگردانی موزیک ویدیو کلیپ رفتم که رفتم آرون افشار با میلاد انگیزه بوده است.

ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ رفتم که رفتم ارون افشار لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آرون افشار با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. رفتم که رفتم اثری فوق العاده از آرون افشار است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آرون افشار سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار رفتم که رفتم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود رفتم که رفتم آرون افشار جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آرون افشار که مربوط به انتشار رفتم که رفتم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آرون افشار با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه رفتم که رفتم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آرون افشار با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه رفتم که رفتم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آرون افشار در ترانه رفتم که رفتم لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. آرون افشار نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ رفتم که رفتم جدیدترین اثر آرون افشار است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. آرون افشار با اهنگ رفتم که رفتم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. رفتم که رفتم آرون افشار یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که آرون افشار برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط آرون افشار، رفتم که رفتم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای آرون افشار به ارمغان آورد. امیدواریم آرون افشار بعد از رفتم که رفتم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ رفتم که رفتم آرون افشار لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نفس گفته:

بدک نیست

نیلو گفته:

خیلی خوب وعالی دمتون گرم

عشقم گفته:

خیلی خوب بود عالیههههه😄😄😄

بارین گفته:

خوب نبود،ادم یاد قرض و قوله هاش میوفته😑ا

مصطفی گفته:

حرف نداره

نگار گفته:

عالی خیلی خوبههههههه💙

Mahdiam گفته:

جدا از فوق‌العاده بودن آهنگ سایت جالب و شیکی دارین دمتون گرم