آروین صمیمی دلم گیره به دلت نمیتونه که بره + متن کامل

آروین صمیمی – دلم گیره به دلت نمیتونه که بره

دانلود اهنگ جدید آروین صمیمی به نام دلم گیره به دلت نمیتونه که بره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمی از رسانه موزیکیشو

آروین صمیمی – دلم گیره به دلت نمیتونه که بره

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آروین صمیمی – دلم گیره به دلت نمیتونه که بره

چی شده که یادت رفته من دیوونه ی مغرورو کی شیرین کنه بعدت طعم تلخ منه مجنونو دلم گیره به دلت نمیتونه که بره ازم دوری فقط میدونی چمه دلم میخواد تورو نه مگه میشه چشام از دیدنت سیر شه نه بگو میشه دلم میخواد بیام پیشت من چه تنگ میشه دلم تو فاصلت هی بیشتر میشه هر شب درگیرم بی رحم با فکرت دلشوره میگیرم میرم کوچه ها بی تو نفس گیرن میمیرم با خیالت تو خیابون ... هر شب درگیرم بی رحم با فکرت دلشوره میگیرم میرم کوچه ها بی تو نفس گیرن میمیرم با خیالت تو خیابون ... زدی ریشه توی قلبم تا ابد تا همیشه یعنی میشه قبل و بعدت مث سابق یکی شه من دور ریختم هری عادت کهنه رو باختم بهت بازی برده رو راضی شو خب نرو هر شب درگیرم بی رحم با فکرت دلشوره میگیرم میرم کوچه ها بی تو نفس گیرن میمیرم با خیالت تو خیابون ... هر شب درگیرم بی رحم با فکرت دلشوره میگیرم میرم کوچه ها بی تو نفس گیرن میمیرم با خیالت تو خیابون
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ بازپخش میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که آروین صمیمی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلم گیره به دلت نمیتونه که بره اثری فوق العاده از آروین صمیمی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آروین صمیمی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلم گیره به دلت نمیتونه که بره بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آروین صمیمی که مربوط به انتشار دلم گیره به دلت نمیتونه که بره میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آروین صمیمی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه دلم گیره به دلت نمیتونه که بره همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آروین صمیمی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه دلم گیره به دلت نمیتونه که بره تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آروین صمیمی در آهنگ دلم گیره به دلت نمیتونه که بره لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آروین صمیمی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دلم گیره به دلت نمیتونه که بره اثری فوق العاده از آروین صمیمی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آروین صمیمی سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دلم گیره به دلت نمیتونه که بره بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آروین صمیمی که مربوط به انتشار دلم گیره به دلت نمیتونه که بره میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آروین صمیمی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ دلم گیره به دلت نمیتونه که بره همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آروین صمیمی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک دلم گیره به دلت نمیتونه که بره تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آروین صمیمی در قطعه دلم گیره به دلت نمیتونه که بره لذت ببرید.

آروین صمیمی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک دلم گیره به دلت نمیتونه که بره به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای آروین صمیمی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ دلم گیره به دلت نمیتونه که بره خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه دلم گیره به دلت نمیتونه که بره بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دلم گیره به دلت نمیتونه که بره دعوت کرده است. آروین صمیمی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. آروین صمیمی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ دلم گیره به دلت نمیتونه که بره این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و آروین صمیمی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلم گیره به دلت نمیتونه که بره آروین صمیمی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: