اهنگ پایتم من آصف آریا دانلود MP3 320 + متن کامل

آصف آریا – پایتم من

دانلود اهنگ جدید آصف آریا به نام پایتم من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ پایتم من آصف آریا از رسانه موزیکیشو

Asef Aria Payatam Man Download mp3 320 + Lyrics text

آصف آریا – پایتم من

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 102

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم آصف آریا
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ آصف آریا – پایتم من

کنار منیو کنار توام تو رو میخوامت من واسه خودم یه جوری پیگیر تو شدم همه فهمیدن تو که پیشمی همه چی رواله چقدر حس بینمون باحاله نه دیگه تو رو به یه دنیا نمیدم میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من تو لب تر کن میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من عاشقتم خب اینجوری که نگاه میکنی آدم خودشو گم میکنه نمیدونم از روزی که دیدمت من چم شده فقط تویی که میتونی دلو ببری ببریو پس ندی تو اومدی تو شاه نشین دلم چقدرم خوش اومدی میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من تو لب تر کن میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من عاشقتم خب میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من تو لب تر کن میخوای دوتایی بشینیم پایتم من هر جا بری پایتم من شمالو بچینی پایتم من عاشقتم خب
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

آصف آریا را که پیشتر عادت داشتیم به عنوان سازنده و یا شاعر در کارهای دیگر خوانندگان ببینیم، چند وقتی است خود به صورت حرفه ای و مستقل وارد دنیای خوانندگی شده و با صدای متفاوت و تکیه بر هنر آهنگسازی خود توانسته در این حرفه نیز موفق باشید. یکی از بهترین اثرهای او آهنگ شاد و ریتمیک پایتم من می‌باشد که توانست در بازار موسیقی مثل یک بمب بترکد. این آهنگ که در عید سال 98 منتشر شد به دلیل فاز خوب و شاد بودن بالا، در اکثر میکس ها و مهمونی ها پلی میشد. شاعر و آهنگساز این کار عاشقانه و احساسی خود آصف عزیز است و مسعود جهانی زحمت تنظیم این کار را بر عهده داشته است.

امیدواریم از این آهنگ فوق العاده شاد و ویدیوی جذاب آن لذت ببرید.

آصف آریا پایتم من را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران آصف آریا را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از آصف آریا که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران آصف آریا اهنگ پایتم من را جزو بهترین کارهای او می دانند. پایتم من آصف آریا خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک پایتم من آصف آریا را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه پایتم من آصف آریا لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که آصف آریا با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. پایتم من اثری فوق العاده از آصف آریا است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. آصف آریا سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار پایتم من بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود پایتم من آصف آریا جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست آصف آریا که مربوط به انتشار پایتم من میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی آصف آریا با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک پایتم من همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. آصف آریا با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ پایتم من تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای آصف آریا در موزیک پایتم من لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ماندانا گفته:

خیلی خیلی خوب وعالی بود خوشم موزیک ویدیوی پایتم من کاملش رو پخش کنید.