دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت | کیفیت اصلی + متن

احسان دریادل – اسکلت

به زودی احسان دریادل به نام اسکلت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ اسکلت احسان دریادل از رسانه موزیکیشو

Ehsan Daryadel Eskelet Download mp3 320 + Lyrics text

احسان دریادل – اسکلت

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 222

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان دریادل – اسکلت

همه ی بد بودناتو بندازشون گردن من نبودنات کنارمو بندازشون گردن من خیره به بیرون نگام وقتی که باز پنجره سر خودم داد میزنم پر فشار حنجره وقتی که بارون میگیره میره دلم رو پشت بوم همه چی هست اما خودم انگار یه چی شکسته توم تو سرم صدات همش تو دلم هست غصه ی تو دیگه میخوابم من شبا همیشه با قصه ی تو دیشب کلی فکر کردم بهت گوشه گیرم مثل اسکلت فاصله ای هم نداریم اما تو دریایی و من اسکله
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. احسان دریادل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه اسکلت جدیدترین اثر احسان دریادل است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. احسان دریادل با قطعه اسکلت سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اسکلت احسان دریادل یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که احسان دریادل برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط احسان دریادل، اسکلت را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای احسان دریادل به ارمغان آورد. امیدواریم احسان دریادل بعد از اسکلت باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ اسکلت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار احسان دریادل خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب اسکلت را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده اسکلت در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. احسان دریادل در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. اسکلت احسان دریادلاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. احسان دریادل نیز در اسکلت تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک اسکلت حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. احسان دریادل نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه اسکلت جدیدترین اثر احسان دریادل است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. احسان دریادل با اهنگ اسکلت سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اسکلت احسان دریادل یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که احسان دریادل برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط احسان دریادل، اسکلت را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای احسان دریادل به ارمغان آورد. امیدواریم احسان دریادل بعد از اسکلت باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه اسکلت احسان دریادل لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: