اهنگ قهر احمد سلو | دانلود آهنک قهر کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

احمد سلو – قهر

دانلود اهنگ جدید احمد سلو به نام قهر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قهر احمد سلو از رسانه موزیکیشو

Ahmad Solo Ghahr Download mp3 320 + Lyrics text

احمد سلو – قهر

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 472

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
احمد سلو – لبخند احمد سلو – لبخند

متن آهنگ احمد سلو – قهر

انقد نکن قضاوتم وقتی نمیشناسی منو اگه عشقمم میدیدی تنها نمیذاشتی منو میدونم از اولشم اصلا نمیخواستی منو ... فکر نمیکردم که من انقده احساسی شم و باید یه عمری بگذره دوباره من عادی شمو پرم از دست خودم باید که باز خالی شمو ... به خودم اومدم از خواب تو بیدار شدم تا کجا باید من احساسمو انکار کنم من شدم آدم سابق ولی آزاد شدم وقتشه پس بگیرم بالمو پرواز کنم دارم تنهایی میرم آهای تنهای بی رحم دیگه عاشق نمیشم میرم افسانه میشم دارم تنهایی میرم آهای تنهای بی رحم دیگه عاشق نمیشم میرم افسانه میشم یه ستاره میشم ... دلم قهر کرده با من یه چند وقته نمیذاره بخوابم نمیذاره یکم پرت شه حواسم آخ چی آوردم سرش با انتخابم پر از نیش و کنایم چشام خیره پر از فکر و خیالم دلم واسه خودم میسوزه واقعا آخ چقد میتونه دلتنگ شه یه آدم به خودم اومدم از خواب تو بیدار شدم تا کجا باید من احساسمو انکار کنم من شدم آدم سابق ولی آزاد شدم وقتشه پس بگیرم بالمو پرواز کنم دارم تنهایی میرم آهای تنهای بی رحم دیگه عاشق نمیشم میرم افسانه میشم دارم تنهایی میرم آهای تنهای بی رحم دیگه عاشق نمیشم میرم افسانه میشم یه ستاره میشم ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو میباشد.

احمد سلو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک قهر به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده قهر احمد سلو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احمد سلو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک قهر خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک قهر بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده قهر دعوت کرده است. احمد سلو به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. قهر احمد سلورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احمد سلو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه قهر این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احمد سلو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از قهر احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که احمد سلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. قهر اثری فوق العاده از احمد سلو است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. احمد سلو سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار قهر بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود قهر احمد سلو جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست احمد سلو که مربوط به انتشار قهر میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی احمد سلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ قهر همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. احمد سلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه قهر تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای احمد سلو در ترانه قهر لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز احمد سلو با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. احمد سلو در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده قهر را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قهر احمد سلو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای احمد سلو و قهر او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. احمد سلو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قهر به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. احمد سلو امیدوار است با عاشقانه قهر بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قهر احمد سلو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قهر احمد سلو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار احمد سلو خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب قهر را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده قهر در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. احمد سلو در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قهر احمد سلواز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. احمد سلو نیز در قهر تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه قهر حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
نرگس گفته:

عالیههه خدا نگهت داره واسمون اهنگ بخونی👏