دانلود آهنگ احمد سلو چاره کیفیت اصلی MP3 + متن

احمد سلو – چاره

دانلود اهنگ جدید احمد سلو به نام چاره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چاره احمد سلو از رسانه موزیکیشو

Ahmad Solo Chareh Download mp3 320 + Lyrics text

احمد سلو – چاره

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 216

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
احمد سلو – لبخند احمد سلو – لبخند

متن آهنگ احمد سلو – چاره

نبودتو هستم وقتی بودنت میره روی مغزم وقتی از تنهایی دیگه نمیترسم چه لزومی داره باشی توی قلبم نبودتو هستم تو خودت خواستی که اینجوری بد شم دیگه با هر ساز تو نمیرقصم توی تنهایی کسی نیست روی دستم انبار دردم منو دردا مچاله کردن غم آرزوها توی قلبمو چاله کندن فکرم نبودی منم فکر یه چاره کردم رفتن ندیدی همه عکساتو پاره کردم انبار دردم منو دردا مچاله کردن غم آرزوها توی قلبمو چاله کندن فکرم نبودی منم فکر یه چاره کردم رفتن ندیدی همه عکساتو پاره کردم به موجای دریا بگین من دیگه ماهی ندارم به ابرا و بارون بگید محو شده ماه و ستارم به موجای دریا بگین من دیگه ماهی ندارم به ابرا و بارون بگید محو شده ماه و ستارم انبار دردم منو دردا مچاله کردن غم آرزوها توی قلبمو چاله کندن فکرم نبودی منم فکر یه چاره کردم رفتن ندیدی همه عکساتو پاره کردم انبار دردم منو دردا مچاله کردن غم آرزوها توی قلبمو چاله کندن فکرم نبودی منم فکر یه چاره کردم رفتن ندیدی همه عکساتو پاره کردم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
احمد سلو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ چاره به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده چاره احمد سلو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای احمد سلو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ چاره خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه چاره بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده چاره دعوت کرده است. احمد سلو به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چاره احمد سلورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. احمد سلو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک چاره این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و احمد سلو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چاره احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام احمد سلو را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده چاره به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چاره احمد سلو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران احمد سلو نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ چاره حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چاره احمد سلو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی احمد سلو با انتشار اهنگ جذاب چاره از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. احمد سلو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ چاره رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ چاره احمد سلو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار احمد سلو خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب چاره را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده چاره در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. احمد سلو در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. چاره احمد سلواز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. احمد سلو نیز در چاره تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک چاره حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که احمد سلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چاره اثری فوق العاده از احمد سلو است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. احمد سلو سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چاره بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چاره احمد سلو جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست احمد سلو که مربوط به انتشار چاره میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی احمد سلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک چاره همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. احمد سلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ چاره تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای احمد سلو در اهنگ چاره لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که احمد سلو با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چاره اثری فوق العاده از احمد سلو است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. احمد سلو سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چاره بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چاره احمد سلو جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست احمد سلو که مربوط به انتشار چاره میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی احمد سلو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ چاره همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. احمد سلو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه چاره تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای احمد سلو در ترانه چاره لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز احمد سلو با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. احمد سلو در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده چاره را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چاره احمد سلو یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای احمد سلو و چاره او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. احمد سلو سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چاره به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. احمد سلو امیدوار است با عاشقانه چاره بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چاره احمد سلو باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چاره احمد سلو لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سروین گفته:

دیوووووووووووونشم🤩🤩🤩🤩🤩 مردمممممم برا صداششششششش🤯🤯🤯🤯🤯🤯