اشکان دستتو بده من | دانلود اهنگ اشکان خطیبی دستتو بده من کلیپ موزیک ویدیو + متن اهنگ

اشکان خطیبی – دستتو بده من

دانلود اهنگ جدید اشکان خطیبی به نام دستتو بده من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دستتو بده من اشکان خطیبی از رسانه موزیکیشو

Ashkan Khatibi Dasteto Bede Man Download mp3 320 + Lyrics text

اشکان خطیبی – دستتو بده من

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 73

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ اشکان خطیبی – دستتو بده من

تو طول روز تو دل شب قدم به قدم با حال بد یا حال خوب رو به شمال و جنوب با پای لخت رو زمین سفت دندونا به هم چفت با مشت گره کرده میکنم غما رو خفت میدونی گرد راه هرکی رسید تک به تک بالامو چید ولی باز پر درآوردم نوبت منم رسید حالا که پرواز مال منه آمازون مال منه حالا که هر چی سهمه و نقشه منو صدام میزنه تو هم دستتو بده من بده من من صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن تو هم دستتو بده من بده من من صد تا روحیم تو یه تن توو یه تن تو هم دستتو بده من بده من من صد تا روحیم تو یه تن توو یه تن
توضیحات

اشکان خطیبی که در زمینه‌ی موزیک ظاهرا نام اشکان را برای خود انتخاب کرده است این بار با جمعی از دوستان خود که از هنرجویانش می باشند یک موزیک بسیار حال خوب کن و خوش فاز را منتشر کرده است.

موزیک ویدیو کلیپ دستتو بده من اشکان خطیبی کافیست تا شما را پر از حس خوب کند. یک آهنگ بسیار خوش ساخت و زیبا که لبخند را به لب ما می آورد. اشکان ظاهرا نمی خواسته تا این آهنگ را الان با توجه به شرایط کشور عزیزمان ایران و غم و رنجی که در حال حاضر می کشیم منتشر کند ، ولی او راست می گوید. وی در اینستاگرام خود چنین نوشته است:

“نمى خواستم حالا حالاها منتشرش كنم ولى هرچى فكر كردم ، بيشتر به اين نتيجه رسيدم كه حالا بيشتر از هر زمان ديگه اى به “حال خوب” نياز داريم. اين “حال” حاصل زيست چندساله ى من و نوجووناييه كه بيشتر از هفتاد نفرشون تو این ویدیو نیستند.اينم عيدى ما.تقديم به شما”

شعر این قطعه کار خود اشکان خطیبی بوده و تنظیم و میکس و مسترینگش را امیر عظیمی انجام داده است. همچنین موزیک ویدیو کلیپ دستتو بده من اشکان خطیبی را پوریا تکاور کارگردانی کرده است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سعراشکان خطیبی گفته:

عاااااالیه،مخصوصن که اشکان خطیبی باشه

منتقد گفته:

متن آهنگ اشتباه تایپ شده حالا که پرواز مال منه آوازم مال منه و حالا که هر چی صحنه و نقشه منو صدام میزنه

شریعت گفته:

عالی است. اقتضائات فرهنگی بومی را هم رعایت کرده و مضمونی همه پسند را به صورت آهنگین ارائه کرده است. نمونه خوبی است برای کارهای جذاب و بدون حاشیه. از حوزه علمیه قم

یاسمن گفته:

حالا جمهوری اسلامی ممنوع تصویرش نکنن??

ابراهیم گفته:

باورتون نمیشه چه انرژی ای بهم منتقل شد.ممنون اشکان

ایران بانو گفته:

اشکان عزیز مرسی از این همه ذوق هنری و استعداد متمدنانه.بهترین زمانی که مردم وطنمون بهش نیاز داشتند این موزیک ویدیوی خیلی زیبا منتشر شد.مرسی از شعر عر قشنگ اجرای زیبا و روون گروه فوق العاده و همنوایی با اون دختر زیبای خوش صدا ایران بانویی به تمام و کمال.موفق باشی و باشید.

کامبیز گفته:

فوق العاده زیبا ،گوش نواز،پرمعنی،شاد،فوق العاده,مدرن،تکنیکی،به روز وهرچی بگم کم گفتم،چون خودم هم دستی تو کارموسیقی هم دارم واقعا لذت بردم،اصلا همچین انتظاری نداشتم چون اولین باره آهنگ از آقای خطیبی گوش میدم،و واقعا لذت بردم.دست مریزاد.