امیر مقاره با انتشار یک ویدیو زمان پخش اهنگ جدید رو اعلام کرد

انتشار این خیابونا ساعت ۸ شب

امیر مقاره در پیج رسمی اینستاگرام ماکان بند با انتشار یک ویدیو و خواندن بخشی از آهنگ *این خیابونا* زمان دقیق انتشار آن را اعلام کرد

انتشار این خیابونا ساعت ۸ شب

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

زمان انتشار اهنگ این خیابونا مشخص شد

ماکان بند یک گروه دو نفره پاپ است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و بعد از مدتی فعالیت با حمایت مدیر عامل شرکت آوازی نو،حسن اردستانی توانستند در کار موفق شوند و صدای آهنگ هایشان به گوش مخاطبان بیشتری برشد. امروز آن ها از گروه های موسیقی بسیار پر طرفدار محسوب می شوند. آنها در حال حاضر با امیر میلاد نیکزاد به عنوان تنظیم کننده کار می کنند و یاشار خسروی نیز به عنوان یک آهنگساز و نوازنده ساز ساکسیفون حرفه ای در کنار آن ها مشغول به کار است. روز گذشته در صفحه اینستاگرام ماکان بند پستی منتشر شد که یک ویدیو از امیر مقاره در حال خواندن بخشی از آهنگ جدیدشان به نام *این خیابونا* را می خواند و زمان انتشار آن را در توضیح پست ذکر کرد:

فردا ساعت ٨ شب
❤❤بوديم كنار هم
شبا تو خواب هم
#ماكان_بند#macanband#خيابونا#پاپ

دانلود اهنگ جدید ماکان بند

این گروه دو نفره با صدای خاص امیر مقاره که خش دارد و اهنگ های احساسیشان را تاثیر گذار تر می کند، قطعا آینده روشنی خواهند داشت و یکی بعد از دیگری آهنگ های ترندی مانند * به جون تو * و * خیالت تخت * را منتشر خواهند کرد. شما می توانید از طریق فول آلبوم ماکان بند به آرشیو کامل آهنگ های ماکان بند در رسانه موزیکیشو دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اهنگ ماکان بند جدید را از همین طریق پیگیری کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: