فرزاد فرخ از انتشار آهنگ جدید آلبوم دومش خبر داد

انتشار ترک چهارم از آلبوم دچار

فرزاد فرخ در اینستاگرامش به صورت رسمی اعلام کرد به زودی ترک چهارم آلبوم جدیدش را منتشر خواهد کرد

انتشار ترک چهارم از آلبوم دچار

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

چهارمین ترک از آلبوم دچار فرزاد فرخ منتشر می شود

فرزاد فرخ خواننده پاپ جوان این روزهای مسیقی های شنیدنی و عاشقانه است. او که متولد دهه ۶۰ است و سن زیادی هم ندارد با شروعی قوی وارد عرصه موسیقی شد و توانست از همان ابتدای راه جایگاهش را تصاحب کند. او مانند بسیاری از خواننده های محبوب هم دوره ای اش مانند حمید هیراد با قرارداد انحصاری موسیقی وارد شرکت فرهنگی هنری آوازی نو شد و فعالیت خود را به عنوان خواننده آغاز کرد. او در ابتدا کارش را در استودیوی شخصی اش در خانه خودش شروع کرد و آهنگ هایی مانند *لبخندت* و * هوای تو* را منتشر که اتفاقا با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و او را به جایگاه امروزش رساند. اخیرا در صفحه اینستاگرام فرزاد فرخ استوری منتشر شد که طی آن انتشار چهارمین ترک از آلبوم جدیدش به نام *دچار* را اعلام کرد. او در توضیح این پست نوشت:

پنج شنبه (20 شهریور)

ساعت 19:00

چهارمین ترک از البوم دچار منتشر میشود

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرخ

این خواننده جوان آهنگ های بسیار زیبایی را در کارنامه کاری خود تا به امروز ثبت کرده است. از جمله این آهنگ ها می توان به *یه بغل عاشقی* و *ای جان* اشاره کرد که هنوز هم از آهنگ های محبوب او در کنسرت هایش محسوب می شوند. اما برای شنیدن آرشیو کامل آهنگ های این خواننده با استعداد می توانید به فول آلبوم فرزاد فرخ  در رسانه موزیکیشو سری بزنید و حتی فرزاد فرخ جدید را نیز از همین طریق پیگیری کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حدیث گفته:

عاااااااااااالللللللییییییی هستی فرزادفرخ عزیز و پر طرفدار من یکی از طرفدارای پروپاقرصتم همه چی تمومی،خوشگل و خوش صدا و فوق العاده هرچی بگم کم گفتم.

حدیث گفته:

فوق العاده ای فرزادفرخ طرفدار پر و پاقرصتم،عالی هستی،خوش قیافه و خوش صدا و فوق العاده هرچی بگم کم گفتم.

ژاسمین گفته:

عالی بهترین خبر بود و مرسییییییییییییی از فرزاد فرخ عزیز طرفدار پرو پا قرص فرزاد فرخ جون به به صداش که عالی رفتار هم مهشر خودش هم که خوشگل و حامی کودکان کار