ایمان حیدری چنگیز ❤️ دانلود اهنگ جدید ایمان حیدری چنگیز + متن کامل

ایمان حیدری – چنگیز

دانلود اهنگ جدید ایمان حیدری به نام چنگیز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چنگیز ایمان حیدری از رسانه موزیکیشو

ایمان حیدری – چنگیز

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایمان حیدری – چنگیز

وقتم پر است این روزها، عمداًتنها پناهم پشت این میز استخود را به دست زندگی دادمگفتی زمان حلّال هر چیز استتا روز باشد حال من بد نیست«درگیر بودن» غالباً بد نیستاما همین که شب شود در منآغاز جنگ روم و چنگیز استمن با اتاقی سوت و کور...از نواز روز اول را مرور... از نومن؟ متهم. شاکی؟ خودم هستم!این دادگاهی بس غم انگیز استصد فصل ماتم در دلم دارمیک مملکت غم در دلم دارممن ظاهرم مرداد بوشهر وتوی دلم دی ماه تبریز استرفتی، رمق از بال من رفتهرفتی و حال از سال من رفتهرفتی و دیگر بر نمی گردیرفتی و من با من گلاویز استتقویم را از جا در آوردیهی فصل ها را جا به جا کردیوقتی که میرفتی زمستان بودیلدا شروع فصل پاییز است!
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ایمان حیدری نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه چنگیز جدیدترین اثر ایمان حیدری است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ایمان حیدری با ترانه چنگیز سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. چنگیز ایمان حیدری یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که ایمان حیدری برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ایمان حیدری، چنگیز را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ایمان حیدری به ارمغان آورد. امیدواریم ایمان حیدری بعد از چنگیز باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک چنگیز ایمان حیدری لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: