دانلود آهنگ ایهام غریب آشنا | کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

ایهام – غریب آشنا

دانلود اهنگ جدید ایهام به نام غریب آشنا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ غریب آشنا ایهام از رسانه موزیکیشو

Ehaam Gharibe Ashena Download mp3 320 + Lyrics text

ایهام – غریب آشنا

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 331

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایهام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ایهام – دلتنگم ایهام – دلتنگم

متن آهنگ ایهام – غریب آشنا

خانه ای ویرانم بدنی بی جانم لا مکانم بی تو روح سرگردانم یک خزان بی باران خلسه ای بی پایان دور خود میگردم بی سر و بی سامان سرنوشتم بی تو بی قراری باشد حمله ات بر قلبم انتحاری باشد تو چه کردی با من که طلسمم در تو خشت اول عشق است خانه ی آخر تو آتشی در من هست که به پا خواهم کرد من برای این عشق کودتا خواهم کرد تو چه کردی با من که طلسمم در تو که طلسمم در تو چرا نمیرسد صدا صدای من به تو غریب آشنا من از تمام شهر ببین بریده ام نفس نفس تورا نفس کشیده ام چرا نمیرسد صدا صدای من به تو غریب آشنا صدای من تویی سکوت نمیکنم تا اوج من تویی سقوط نمیکنم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ غمگین میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام ایهام را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده غریب آشنا به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، غریب آشنا ایهام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران ایهام نیز با خوشحالی از انتشار ترانه غریب آشنا حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. غریب آشنا ایهام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی ایهام با انتشار اهنگ جذاب غریب آشنا از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. ایهام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ غریب آشنا رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک غریب آشنا ایهام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ایهام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب غریب آشنا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده غریب آشنا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ایهام در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. غریب آشنا ایهاماز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ایهام نیز در غریب آشنا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک غریب آشنا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ایهام نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه غریب آشنا جدیدترین اثر ایهام است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ایهام با اهنگ غریب آشنا سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. غریب آشنا ایهام یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که ایهام برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ایهام، غریب آشنا را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ایهام به ارمغان آورد. امیدواریم ایهام بعد از غریب آشنا باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه غریب آشنا ایهام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه غریب آشنا ایهام را نشنیده باشد. ایهام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی ایهام برای ترانه فوق العاده غریب آشنا و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا غریب آشنا ایهام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ غریب آشنا در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام ایهام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت غریب آشنا پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ ایهام غریب آشنا خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود ایهام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ غریب آشنا تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. ایهام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ترانه غریب آشنا فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن غریب آشنا ایهام لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ایهام با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. غریب آشنا اثری فوق العاده از ایهام است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ایهام سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار غریب آشنا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود غریب آشنا ایهام جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ایهام که مربوط به انتشار غریب آشنا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ایهام با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ غریب آشنا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ایهام با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک غریب آشنا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ایهام در قطعه غریب آشنا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محمد گفته:

امثال هنرمندانی چون ایهام از سرمایه ها واساتیدکشورمون هستن نمیشه اسمشون تنهاگداشت خواننده....مشخصه واقعا زحمت کشیده ووقت گذاشته واسه اجرای کارهاش...صداشون هم ک فوق العاده س...تبریک میگم هرجا هستن خوش وخرم وسلامت ودراوج باشن...

Sahar گفته:

عالی 💗💗💗👍👍👍