ایوان بند عالیجناب عشق | دانلود اهنگ ایوان بند عالیجناب + متن اهنگ

ایوان بند – عالیجناب

دانلود اهنگ جدید ایوان بند به نام عالیجناب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عالیجناب ایوان بند از رسانه موزیکیشو

Evan Band Alijenab Download mp3 320 + Lyrics text

ایوان بند – عالیجناب

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 96

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم ایوان بند
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ایوان بند – عالیجناب

عشق چشم بسته دلو بهم دادم با پای خودم به دامت افتادم دیگه چی میخوای از جون یه آدم عشق تو این قهر و آشتیای یه ریزی بهم میزنی هی مگه مریضی با این همه باز چه عزیزی عشق بوسه ای وسط پیشونی یه زخمی که تا همیشه میمونی به جون خودت درد بی درمونی عشق یه غم قشنگ پر طرفداری حیف تو فقط که مردم آزاری میای و میری چه بیکاری آهای عالیجناب عشق فرشته ی عذاب عشق حریف تو نمیشه این قلب بی صاحب عشق منو دیوونه میخوای تو اینجوری خوشی عشق ولی بازم دمت گرم چه زیبا میکشی عشق عشق توام کولی هرجایی اول میکشونی کنج تنهایی بعد خودت واسم میخونی لالایی عشق با یه آهنگ توی گشت شبونه گاهی حتی با یه عطر زنونه پیدات میشه با هر بهونه آهای عالیجناب عشق فرشته ی عذاب عشق حریف تو نمیشه این قلب بی صاحب عشق منو دیوونه میخوای تو اینجوری خوشی عشق ولی بازم دمت گرم چه زیبا میکشی عشق
توضیحات

ایوان بند را می توان از آن دسته گروه های موسیقی خوب در زمینه موسیقی پاپ دانست. این گروه موسیقی متشکل از دو هنرمند به نام های حسین شریفی (خواننده) و فواد غفاری (آهنگساز) می باشد که در سال 1395 فعالیت خود را بصورت گروه ایوان بند ادامه دادند. بعد از تشکیل ایوان بند موفق شد مجوز خود برای پخش موزیک را نیز دریافت کند و در آذر ماه همان سال قطعه ماه منی را به انتشار برساند.

درواقع ایوان بند را می توان یکی از بهترین و قوی ترین گروه های موسیقی در کشور معرفی کرد که اکنون بعد از فعالیت های چندساله خود توانسته اند شهرت خوبی را بدست آورده و موسیقی های دلنشینی را روانه بازار موسیقی کرده باشند. اهنگ های ایوان بند معمولا مفاهیمی احساسی و عاشقانه دارند که شما می توانید همه این موسیقی را از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ایوان بند با 2 کیفیت خوب و عالی دانلود کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز ایوان بند با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. ایوان بند در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده عالیجناب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که عالیجناب ایوان بند یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای ایوان بند و عالیجناب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. ایوان بند سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر عالیجناب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است.

ایوان بند امیدوار است با عاشقانه عالیجناب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت عالیجناب ایوان بند باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از عالیجناب ایوان بند لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
شینا گفته:

بهترین اهنگ دنیااااااااااا❤❤❤❤🧿🧿