با مراکز خرید شهرکرد آشنا شوید

با مراکز خرید شهرکرد آشنا شوید

بهترین مراکز خرید شهرکرد کدامند؟ شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و خنک‌ترین شهر استان می‌باشد. این شهر در میان طبیعتی زیبا و بکر در شمال رشته کوه زاگرس قرار دارد. شهرکرد ملقب به بام ایران است و مقصدی عالی برای گردشگران و طبیعت‌گردان به شمار می‌آید.

 

با مراکز خرید شهرکرد آشنا شوید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

افرادی که به گشت‌وگذار در طبیعت کوهستانی و اسکی در ارتفاعات جنوب غربی کشور علاقه دارند؛ نباید از سفر به شهر خوش آب و هوای شهرکرد غافل شوند. از جاذبه های شهرکرد می‌توان به دیدنی‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و… اشاره کرد. در این مطلب با مراکز خرید شهرکرد آشنا می‌شویم.

معرفی شهرکرد

شهرکرد، شهری زیبا با تاریخچه غنی و فرهنگ متنوع، مرکز استان چهارمحال و بختیاری است که در قسمت جنوب غربی ایران، قرار دارد. این شهر دارای تاریخی معنوی مربوط به دوره‌های مختلف اسلامی و حتی قبل از آن برمی‌گردد. یکی از آثار تاریخی مهم شهرکرد، قلعه گنجعلی خان می‌باشد.

در اطراف شهرکرد، کوه‌ها، دشت‌ها و دریاچه‌های زیادی همچون زاینده‌رود وجود دارد که مناظری زیبا و بی‌بدیلی را به نمایش می‌گذارد. گردشگران می‌توانند از نزدیک با مردم محلی و زندگی عشایر آشنا شوند.

مردم خونگرم شهرکرد یکی از مهمان‌نوازترین جوامع ایران هستند که همیشه آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می‌باشند. این شهر با فرهنگی غنی و طبخ غذاهای محلی خوشمزه از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند که از سنت‌های قدیمی این منطقه به شمار می‌آید.

جاذبه‌ها و ویژگی‌های جذاب این شهر باعث شده تا به یک مقصد گردشگری مطلوب در داخل ایران تبدیل شود. تجربه‌ سفر به شهرکرد از خاطره‌های خوش و فراموش‌نشدنی گردشگران می‌باشد.

جاذبه های گردشگری شهرکرد

شهرکرد یکی از شهرهای خوش آب و هوا و سرسبز ایران است که پیشینه آن مربوط به دوره ساسانیان و اشکانیان می‌باشد. این شهر در گذشته به خاطر وجود دامپروران، چوپانان و چادرنشینان در مناطق و چمنزارهای جنوبی شهر، به دهکرد نیز مشهور بوده است.

طبیعت بکر و زیبای شهرکرد، باعث این نامگذاری می‌باشد. رودهای خروشان، آبشارهای زیبا، آثار تاریخی و بناهای مذهبی و ملی بسیاری که در شهرکرد وجود دارد، که زیبایی این شهر را بیشتر کرده است. قبل از مراکز خرید شهرکرد با جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر آشنا می‌شویم.

قلعه‌های چالشتر

قلعه چالشتر یا خانه ستوده چالشتر یکی از جاذبه های گردشگری شهرکرد است که قدمت آن به دوره مظفرالدین شاه قاجار برمی‌گردد. معماری بی‌نظیر این قلعه، از سبک‌های ایرانی، اسلامی و اروپایی الهام گرفته است.

بخش‌های مختلف این قلعه، آینه کاری‌ها و نقوش برجسته‌ای داشته که چشمان بازدیدکنندگان را نوازش می‌کند. در حال حاضر این قلعه، به موزه حمام خان و موزه مردم شناسی تغییر کاربری داده و انواع ظروف سفالی، زیور آلات، ابزارهای جنگی و مجسمه‌هایی با لباس‌های محلی به نمایش گذاشته شده است.

قلعه شمس آباد

قلعه شمس آباد یکی از جاذبه های تاریخی گردشگری شهرکرد است که قدمت آن به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد. البته از این قلعه تنها یک برج به یادگار مانده که دارای دو طبقه است و بخش‌های مختلفی ازجمله راه پله، زیرزمین و ستون‌هایی داشته که عکس سربازها بر روی آنها تراشیده شده است.

قلعه جونقان

قلعه جونقان در دوره قاجار توسط یکی از بزرگان بختیاری به نام علی قلی خان سردار اسعد ساخته شد که قصد داشتند جلسه‌های ایل بختیاری را در این قلعه برگزار نمایند. این قلعه تاریخی دارای معماری زیبایی به سبک اروپایی است.

اتاق‌ها، آجرکاری‌ها و گچ‌بری‌های سرستون‌های آن بسیار تماشایی است. قلعه جونقان، تنها عمارت تاریخی است که در استان چهارمحال بختیاری، دارای موتور بود اما به خاطر بی‌توجهی‌ها و استفاده نادرست، برخی از بخش‌های آن تخریب شده است.

مسجد جامع شهرکرد

مسجد جامع یا مسجد خان با معماری زیبایی که دارد؛ یکی از جاذبه های گردشگری شهرکرد به‌شمار می‌رود. قدمت این مسجد مربوط به ۱۶۰ سال قبل می‌باشد که چهار ایوان و دو شبستان زمستانه و تابستانه است.

معماری رواق‌ها، ورودی‌ها و ایوان‌های این مسجد، بسیار زیبا و تماشایی است. طاق‌ها و ستون‌های آن، جلوه ویژه‌ای را به هر شبستان مسجد داده است. کاشی‌کاری‌های زیبا و جذاب به رنگ‌های لاجوردی، فیروزه‌ای و آبی و نقوش اسلیمی آن، چشم هر رهگذری را نوازش می‌کند.

حمام خان شهرکرد

اولین حمامی که در شهرکرد ساخته شد، حمام خان است که در دوره قاجار ساخته شد. این حمام با معماری ساده و زیبای خود دارای سردر، خان نشین، سربینه و خزانه می‌باشد. حمام زنانه در کنار این بنا ساخته شده بود که امروزه چیزی از آن باقی نمانده است.

این حمام با کمک‌های محمدرضا خان ستوده، ساخته شد و به همین دلیل به حمام خان نام‌گذاری شد. تعدادی از مراکز خرید شهرکرد و جاذبه های گردشگری بسیاری در نزدیکی این حمام قرار دارند که گردشگران می‌توانند از آنها نیز بازدید کنند.

پارک ملی تنگ صیاد

حمام درب امامزاده

حمام درب امامزاده، یکی دیگر از بناهای قدیمی است که از دوره اتابکان به یادگار مانده است. این حمام در دوره‌های صفویه، زندیه و افشاریه مورد مرمت قرار گرفت. حمام درب امامزاده در کنار آرامگاه حلیمه خاتون و حکیمه خاتون واقع شده و به همین خاطر به این اسم، نام‌گذاری شده است.

بخش‌های مختلف حمام درب امامزاده شامل گرمخانه، خزینه، شاه‌نشین، سربینه و گلخن می‌باشد که قابل بازدید است. این حمام چند سالی است که به موزه صنایع دستی و هنرهای دستی شهرکرد تغییر کاربری داده است.

پل زمان خان سامان

یکی از دیگر جاذبه های تاریخی شهرکرد، پل زمان خان سامان است که در دوره صفویه ساخته شد. این پل دارای دو دهنه است که هر کدام از آنها، حدود ۸ متر پهنا دارند. امروزه سکوهایی در کنار پل ساخته شده که گردشگران می‌توانند برروی آنها به تماشای زاینده رود بنشینند.

پل خراجی

یکی از طولانی‌ترین پل‌های استان چهارمحال و بختیاری، پل خراجی است که باعث دسترسی به روستای خراجی شده است. این پل تاریخی در دوران صفویه ساخته شد که ۵۴ متر طول و ۵ متر ارتفاع دارد.

تنها مصالحی که در ساخت این پل به کار رفته آجر، سنگ و ملات می‌باشد و هنوز صحیح و پابرجا، باقی مانده است. قدم زدن بر روی این پل تاریخی، تجربه دلچسبی را برای گردشگران رقم می‌زند.

موزه باستان شناسی شهرکرد

موزه باستان شناسی شهرکرد در یک حمامی قدیمی به نام پرهیزگار دایر شده است. در قسمت‌های مختلف این بنا، ازجمله شاه‌نشین، سربینه، گرمخانه و خزینه می‌توان قدم زد و از معماری بی‌نظیر آن لذت برد. کاشی کاری‌های کف حمام و حوض‌های چندضلعی آن، زیبایی چشم‌نوازی به این حمام داده است.

در این موزه انواع ابزارهای سنگی مربوط به هزاران سال قبل، سکه‌های قدیمی و اشیاء سفالی در این موزه نگهداری می‌شود. در موزه باستان شناسی شهرکرد می‌توان کتیبه‌ای میخی مربوط به دوره هخامنشیان را مشاهده نمود.

شیر سنگی

شیر سنگی یکی از جالب‌ترین جاذبه های گردشگری شهرکرد است که تعداد زیادی مجسمه قدیمی در آن وجود دارد. قدیمی‌ترین مجسمه آن مربوط به دوره صفویه می‌باشد. شیرهای سنگی، به عنوان نمادی از مردم شجاع و بزرگ لر بختیاری بوده و به همین دلیل، مجسمه‌هایی از شیرهای سنگی را بر روی مزار جنگاور‌ها و دلاورهای خود قرار می‌دادند. این نماد برروی اکثر هنرهای دستی این شهر دیده می‌شود.

اتاق آیینه

عمارت محمودیه یکی دیگر از آثار تاریخی به جامانده از دوره قاجار است که قدمتی نزدیک به ۱۵۰ سال دارد. تنها بخشی که در این عمارت سالم مانده، اتاق آیینه می‌باشد و سایر قسمت‌های آن از بین رفته است. اتاق آیینه، اتاق شاه‌نشین عمارت بوده که تمام دیوارها و سقف آن، آینه‌کاری شده است.

پارک آبی دهکده موج شهرکرد

گردشگران علاوه بر مراکز خرید شهرکرد می‌توانند برای تفریح و هیجان بیشتر، سری به پارک آبی دهکده موج بزنند. این پارک آبی امکانات بسیار خوبی جهت تفریح و سرگرمی دارد. پارک آبی دهکده موج شهرکرد یک مجموعه سرپوشیده است که بازی‌ها و سرسره‌های مختلفی در آن تعبیه شده است.

پارک ملی تنگ صیاد

پارک ملی تنگ صیاد، یکی دیگر از جاذبه های طبیعی شهرکرد است که زیستگاه حیوانات مختلفی می‌باشد. در این پارک گونه‌های مختلفی از پستانداران، پرندگان و خزندگان وجود دارد. پوشش گیاهی متنوع پارک باعث شده تا زیستگاه خوبی برای حیوانات باشد.

مرکز خرید ستاره شهر

غار سراب امید آباد

در دامنه کوه‌های زاگرس، غاری جذاب به نام غار سراب امیدآباد، وجود دارد. این غار دارای دو بخش مجزا بوده که در یکی از آنها، رودی زلال و پرآب جاری است. مسیر این غار، کمی خطرناک بوده و رودخانه‌ها و صخره‌های خطرناکی در طول مسیر وجود دارد

برای بازدید از این غار باید حرفه‌ای عمل کرده و به صورت گروهی و با همراه داشتن وسایل غارنوردی می‌توان از این غار عبور کرد. این غار، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای داشته که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

تالاب چغاخور

یکی دیگر از شگفت‌انگیزترین جاذبه های شهرکرد، تالاب چغاخور است. دامنه سرسبز کوه‌ها، در چشم‌انداز این تالاب قرار گرفته و دشت‌های پر از گل در اطراف تالاب چغاخور وجود دارد. این تالاب در بین جاده قرار گرفته و بسیاری از گردشگران چند ساعتی را در کنار این تالاب استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه می‌دهند.

پرنده‌های مهاجر مانند لک‌لک، حواصیل و غازها در شش ماه دوم سال، نمای زیبایی را به این تالاب بخشیده است. برای بازدید از این تالاب پیشنهاد می‌شود در فصل تابستان به این شهر سفر کرده و از این تالاب زیبا دیدن کرد.

آبشار دره عشق اردل

روستایی زیبا و دل انگیز به نام دره عشق نما در شهرکرد وجود دارد که جاذبه های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است. آبشار دره عشق نیز در این روستا واقع شده که بسیار معروف می‌باشد. این آبشار از وسط کوه‌ها بیرون آمده و ارتفاعی نزدیک به ۱۰۰ متر دارد. چشمه‌های گوارا، در اطراف این آبشار باعث رشد درختان این منطقه شده است.

مراکز خرید شهرکرد

مراکز خرید این شهر شامل بازارهای سنتی و بازارهای مدرن است که در بازارهای محلی شهرکرد، می‌توان از هنرهای دستی مانند قالی بافی و سفال‌گری بازدید نمود. اصلی‌ترین مراکز خرید در محله‌های شریعتی، معلم و سعدی قرار دارند.

بازارهای سنتی شهرکرد

اکثر هنردوستان، آوازه قالی‌های پرنقش‌ونگار و گیوه‌های رنگی و زیبای این استان، به گوششان رسیده است. در تمام بازارهای سنتی شهرکرد، با صنایع دستی دلنشین و چشم‌نواز این شهر آراسته شده است.

گشت وگذار در بازارهای شهرکرد، گردشگران را برای ساعاتی از هیاهوی زندگی مدرن دور کرده و آرامش نابی را به روح و روان آدمی می‌بخشد. هنر دست مردم سخت‌کوش شهرکرد، با عطر و طعم دلنشین زندگی آنها پیوند خورده است.

با این توصیفات کافی است در اولین فرصت، شهرکرد را مقصد سفر خود قرار داده تا بتوانیم خاطراتی خوش و به یادماندنی را تجربه کنیم. در ادامه تا با مراکز خرید شهرکرد آشنا می‌شویم.

بازار بزرگ شهرکرد

این بازار سنتی و بزرگ در یکی از محله‌های قدیمی شهرکرد واقع شده، که به عنوان اصلی‌ترین قطب اقتصادی و تجاری این شهر شناخته می‌شود. با قدم زدن در این بازار، می‌توان با انواع خوراکی‌های خوشمزه و محلی شهرکرد آشنا شد.

مغازه‌هایی که در بازار بزرگ شهرکرد وجود دارند؛ همگی به فروش صنایع دستی و انواع شیرینی‌ها و نان‌های محلی مشغول هستند. صنایع دستی این شهر شامل گبه، جاجیم، نمد، خرسک و چوقا است که از اصلی‌ترین سوغات شهرکرد به شمار می‌آیند.

عطر نان‌های محلی و گیاهان کوهستانی این شهر، هوش از سر گردشگران می‌برد. این بازار بزرگ سنتی، علاوه‌بر نقطه مرکزی اقتصادی شهر، به عنوان یک بنای تاریخی توجه اکثر گردشگران و هنردوستان را به خود جلب می‌کند. این مرکز خرید در خیابان کوهپایه شهرکرد قرار دارد.

بازارچه لحاف دوزان

یکی از مراکز خرید شهرکرد، بازار لحاف دوزان است که دارای قدمتی طولانی مربوط به دوره قاجار است. این بازارچه در قدیم به بازار مسگرها معروف بوده؛ اما با رونق کار لحاف دوزان، نام آن به بازارچه لحاف دوزان تغییر کرده است.

در این بازارچه علاوه‌بر حجره‌های لحاف دوزی، حجره‌های قنادی، مسگری، بقالی، لبافی، سراجی، صحافی، چلنگری و صباغی نیز وجود دارد. این بازار با 140 سال قدمت، در بافت تاریخی شهرکرد قرار گرفته و در یک مسیر تجاری واقع شده است.

بازار لحاف دوزان شهرکرد در نزدیکی سقاخانه ارباب میرزا و امامزاده دو معصوم قرار دارد و گردشگران می‌توانند علاوه‌بر گشت و گذار در بازار، از سایر جاذبه های گردشگری این شهر نیز بازدید کنند. سقاخانه ارباب میرزا اثری به جامانده از دوره قاجار است که به کاشی‌کاری‌ها و نقوش زیبایی مزین شده است.

بازارچه دائمی صنایع دستی شهرکرد

بازارچه دائمی صنایع دستی شهرکرد، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید شهرکرد است که گردشگران برای تهیه سوغات و صنایع دستی، می‌توانند از این بازارچه دیدن نمایند. این بازارچه صنایع دستی، در بهمن 1395 افتتاح شد.

بازارچه دائمی صنایع دستی شهرکرد، آمیزه‌ای از فرهنگ و هنر اصیل مردم این شهر است. در این بازار، هنرهای بسیاری ازجمله گلیم، نمد، سرمه، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، منبت‌کاری، معرق‌کاری، سراج، سفال، حجم کاری‌های فلزی و لباس‌های محلی به نمایش درآمده است.

بازارچه صنایع دستی شهرکرد در میدان قدس و با مشارکت شرکت توسعه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است. این بازارچه با اهداف خیرخواهانه‌ای احداث شده که از مهم‌ترین اهداف آن می‌توان به احیای هنرهای دستی این استان، افزایش انگیزه هنرمندان و ایجاد استغال زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.

گردشگرانی که تمایل دارند در این عمل انسان‌دوستانه شریک باشند، می‌توانند برای حمایت از مشاغل خانگی، از این بازارچه دائمی شهرکرد بازدید کنند.

مراکز خرید مدرن شهرکرد

بازارهای سنتی و قدیمی، تنها مراکز خرید این شهر نبوده و هنگامی که از بافت قدیمی شهرکرد، کمی فاصله گرفته می‌شود؛ بازارهای مدرن و پررونقی، توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

افرادی که اهل خرید و پاساژگردی هستند؛ حتما سری به مراکز خرید لوکس و مدرن شهرکرد می‌زنند. در ادامه با پرطرفدارترین مراکز خرید شهرکرد آشنا می‌شویم.

مجتمع تجاری میلاد

مرکز خرید میلاد، در یکی از بهترین مناطق شهر قرار گرفته که امکانات بسیار خوبی دارد. این مجتمع تجاری با زیربنای 2800 متر در زمینی به مساحت 700 متر مربع ساخته شده است. هرآنچه را که می‌توان فکرش را کرد، در این مرکز خرید پیدا می‌شود.

مجتمع تجاری میلاد دارای 4 طبقه و 83 واحد تجاری و خدماتی است که با ارائه خدماتی متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کنند. موقعیت مکانی بسیار خوب این مجتمع از نقاط قوت آن به شمار می‌آید.

این مرکز خرید در منطقه شریعتی، میدان انقلاب، خیابان ملت واقع شده است که به مراکز مهمی ازجمله شهربازی، مسجد جامع شهرکرد، موزه باستان شناسی و پارکینگ طبقاتی یزدان فاصله بسیار کمی دارد.

همچنین یکی از بهترین رستوران‌های شهرکرد به نام سالن غذاخوری سلطانی، در کنار این مجتمع واقع شده که گردشگران جهت استراحت می‌توانند خود را به صرف یک غذای خوشمزه دعوت کنند و از منوی متنوع و هوس‌برانگیز این رستوران لذت ببرند.

در نزدیکی این مرکز خرید، مراکز دیگری همچون پلی کلینیک امام علی، بیمارستان آیت‌الله کاشانی، چای و عسل خوانساری، کافه رستوران گل سرخی و سفره خانه سنتی چلچراغ وجود دارد.

ایستگاه اتوبوس منظریه، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مجتمع است که دسترسی به این مرکز خرید را برای گردشگران راحت‌تر کرده است.

مجتمع تجاری میلاد یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهرکرد است که از این مجتمع، با عنوان بازار بزرگ میلاد نیز یاد می‌شود. مرکز خرید میلاد یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر کرد به شمار می‌رود که روزانه افراد بسیاری را به خود می‌بیند.

این مجتمع تجاری علاوه‌بر اینکه نیازهای مردم بومی شهر را برطرف می‌کند؛ محلی برای تفریح و گردش، و همین‌طور خرید اجناس و سوغاتی برای مسافران و گردشگران می‌باشد. این مجتمع یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مدرن شهرکرد به شمار می‌آید.

مرکز خرید ستاره شهر

مجتمع تجاری ستاره شهر یکی دیگر از مراکز خرید شهرکرد است که امکانات مناسبی را برای گردشگران مهیا کرده تا یک روز شاد و به یادماندنی، برای آنها رقم بخورد. این مجتمع تجاری از سال 1387، فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرکز خرید ستاره شهر دارای 3 طبقه و 86 واحد تجاری است که افراد برای خرید و گشت و گذار در این مجتمع، می‌توانند از پارکینگ سرپوشیده آن بهره‌مند شوند و هیچ دغدغه‌ای برای پیدا کردن جای پارک نداشته باشند و خودروی خود را با خیالی آسوده، در مکانی امن قرار دهند.

از امکانات دیگر مرکز خرید ستاره شهر می‌توان به شهربازی، سینما، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد که لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند. این مجتمع تجاری تفریحی در محله شریعتی، خیابان سعدی، خیابان 62 قرار دارد.

ایستگاه اتوبوس منظریه، نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز خرید است که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی رستوران گل سرخی، سفره خانه سنتی چلچراغ، چای و عسل خوانساری، بیمارستان آیت‌الله کاشانی و پلی کلینیک امام علی قرار گرفته است.

مراکز خرید شهرکرد

مجتمع تفریحی تجاری علوی

مجتمع تفریحی تجاری علوی یکی دیگر از مراکز خرید شهرکرد است که در محله شریعتی، میدان انقلاب، خیابان ملت قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس منظریه، نزدیک‌ترین ایستگاه به مجتمع تفریحی تجاری علوی می‌باشد.

در نزدیکی این مجتمع تفریحی و تجاری، مراکز درمانی و خدماتی دیگری همچون پلی کلینیک امام علی، سفره خانه سنتی چلچراغ، کافه رستوران گل سرخی، چای و عسل خوانساری و… واقع شده است.

مجتمع تجاری پردیس

مجتمع تجاری پردیس در محله شریعتی شهرکرد و در بلوار کاشانی، خیابان ولیعصر واقع شده است. این مکان در نزدیکی سفره خانه سنتی چلچراغ، چای و عسل خوانساری، کافه و رستوران گل سرخی و مجتمع تجاری امام صادق قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مجتمع، ایستگاه اتوبوس منظریه است که دسترسی به این مرکز خرید را برای گردشگرانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند؛ آسان کرده است.

پاساژ کویتی ها

پاساژ کویتی‌ها یکی دیگر از مراکز خرید شهرکرد است که در محله شریعتی واقع شده است. این پاساژ در خیابان سعدی، خیابان ولیعصر قرار دارد. موقعیت مکانی بسیار خوب این پاساژ باعث شده تا دسترسی راحتی به مراکز درمانی، تفریحی و گردشگری این شهر داشته باشد.

مجتمع کیمیا

مجتمع تجاری کیمیا در محله شریعتی شهرکرد و در بلوار کاشانی، خیابان دوازدهم قرار دارد. این مجتمع تجاری از نظر موقعیت مکانی، شرایط بسیاری دارد. در نزدیکی مجتمع کیمیا، مراکز درمانی مانند پلی کلینیک امام علی و بیمارستان آیت‌الله کاشانی واقع شده است.

همچنین گردشگران می‌توانند برای استراحت، از کافه و رستوران‌های نزدیک به این مجتمع استفاده کنند. مجتمع کیمیا نیز مانند سایر مراکز خرید این منطقه، ایستگاه اتوبوس منظریه باعث دسترسی راحت افراد شده است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مراکز خرید شهرکرد پرداختیم؛ تا گردشگران در هنگام سفر به شهرکرد، علاوه‌بر طبیعتی بکر و سرسبز، از گشت و گذار در مراکز خرید سنتی و مدرن این شهر نیز لذت ببرند. شهرکرد مقصدی بسیار ایده‌آل برای مسافرت می‌باشد.

پیشنهاد می‌شود برای خاطراتی فراموش‌نشدنی در تعطیلات نوروز، خودتان را به سفری فوق‌العاده دعوت کرده تا جاذبه های تاریخی، تفریحی و جاهای دیدنی این شهر را از نزدیک مشاهده نمایید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: