بردیا آقای قاضی ❤️ دانلود اهنگ جدید بردیا آقای قاضی + متن کامل

بردیا – آقای قاضی

دانلود اهنگ جدید بردیا به نام آقای قاضی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آقای قاضی بردیا از رسانه موزیکیشو

Bardia Aghaye Ghazi Download mp3 320 + Lyrics text

بردیا – آقای قاضی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 211

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بردیا – آقای قاضی

من اگه خودم اینجام چرا پیشته قلبم مگه فرشته ها میشه که بد شن تقصیر منه بدعادت شدی ولی ببین دیگه دلم داره میبُره کم کم انگار آب میریختیم پا گل مصنوعی تو باعثی اگه دو به شک بودی جا زدی تا دیدی یه کمبودی ما خیلی بودیم بگو تو چقد بودی تو که یه شبو تا صبح سر نکردی دیوونه تو شاعرتر نکردی میری ولی بازم برمیگردی این خط و نشون دیگه کسی واست من نمیشه که همه ی وجودش باشه پیشت دیگه کی با خنده بهت بده مهتابو‌ نشون ‌این روزا عاشقی شده یه بازی خستم آقای قاضی وقتی اینهمه میجنگی واسش خب سخته ببینی ببازی چرا طلب کارا بدهکارنو دردام تو دلم تلمبارن آقای قاضی چرا انگاری همه یه زخم از دلت طلب دارن؟
توضیحات

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بردیا خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب آقای قاضی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده آقای قاضی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. بردیا در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آقای قاضی بردیااز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. بردیا نیز در آقای قاضی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه آقای قاضی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فاطمه گفته:

با این اهنگ خیلی خاطره دارم

امیرحسن گفته:

متن ، صدا همه چیش عالی بود 💚

محمدرصا گفته:

سلام، چه عجب خوندش خیلی وقت میشداهنگی بیرون نداده بود، من که بااهنگهای سال۸۵ خاطره زیاددارم

وحیدتنها09397075736 گفته:

احسنت عالی

مبین تنها گفته:

عالیه من حال کردم خیلی خوبه صداش عالیه 👏👏👏👏

سهیلا گفته:

محشر واقعا عاشق این اهنگم

مهناز گفته:

خــــــــــــــیــــــــــــلــــــــــــــی قـــــشـــــنــــگـــــه عـــــالــــی هــــــــســــــــت ❤❤❤❤

اهوازی گفته:

عالی

امیر گفته:

خیلی خیلی خوب و عالی بود.