تور کوش آداسی؛ سفر به آفتابی‌ترین شهر ترکیه

تور کوش آداسی؛ سفر به آفتابی‌ترین شهر ترکیه

کوش آداسی شهری گردشگرپذیر و زیباست که در غرب ترکیه و در ساحل دریای اژه قرار دارد؛ این شهر ساحلی یکی از محبوب‌ترین بندرهای کشتی‌های کروز در ترکیه است که جذابیت بی‌نظیرش شما را شیفته می‌کند.

تور کوش آداسی؛ سفر به آفتابی‌ترین شهر ترکیه

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

تور کوش آداسی؛ سفر به آفتابی‌ترین شهر ترکیه

کوش آداسی شهری گردشگرپذیر و زیباست که در غرب ترکیه و در ساحل دریای اژه قرار دارد؛ این شهر ساحلی یکی از محبوب‌ترین بندرهای کشتی‌های کروز در ترکیه است که جذابیت بی‌نظیرش شما را شیفته می‌کند. گزینه تفریحی کشتی‌سواری معمولا برای گردشگرانی که با تورهای کوش‌آداسی به این مقصد زیبا و چشم‌نواز در کشور ترکیه سفر می‌کنند، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

عکس ۱

کوش آداسی یا همان قوش آداسی نامش از معنی کلمه «جزیره پرنده قوش» گرفته است. در این شهر بندری هر‌چیزی که برای تعطیلاتی خاطره‌انگیز با محوریت دریا، آفتاب و ساحل انتظار دارید، برای شما محیاست و می‌توانید از تعطیلات خود بیشترین لذت را ببرید. البته این منطقه فقط به دلیل سواحل و تفریحات آبی‍اش شناخته نمی‌شود و تاریخ و جاذبه های طبیعی بسیار باارزشی را نیز در خود جای داده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

اگر قصد دارید تعطیلات نوروز امسال را در کوش آداسی بگذرانید، پیشنهاد ما آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان است تا بتوانید با انتخاب مناسب‌ترین قیمت تور کوش آداسی هتل 5 ستاره uall این مجموعه خاطره‌انگیزترین تعطیلات نوروزی خود را در یکی از بهترین شهر ترکیه سپری کنید و از امکاناتی که هتل‌های منحصر‌به‌فرد این شهر دارد، بهره‌مند شوید.

مجموعه گردشگری نامی گشت قیمت‌‌های مختلفی از تور زمینی و تور هوایی کوش آداسی را به شما ارائه می‌‌دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را برای رزرو تور کوش آداسی داشته باشید. حواستان باشد که قیمت تور کوش آداسی با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر است و اما اگر به دنبال تور لحظه آخری کوش آداسی هستید، با کارشناسان سفر نامی گشت در ارتباط باشید.

در سفر با تور کوش آداسی در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟

برای اقامت در شهر زیبا و ساحلی کوش‌آداسی گزینه‌های زیادی از هتل و اقامتگاه پیش روی شما وجود دارد؛ برای مثال از اقامتگاه‌های ارزان قیمت 3 ستاره گرفته تا هتل‌های لوکس و 5 ستاره یوآل که براساس میزان بودجه‌ای که در نظر گرفتید، انتخاب‌های متنوعی خواهید داشت. یادتان باشد که تور کوش اداسی هتل آکوا فانتزی، هتل توسان بیچ ریزورت، هتل ویستا هیل، هتل سی لایت، هتل کوستور کلاب هالیدی ویلیج و هتل سورملی از بهترین هتل‌های کوشی آداسی هستنند که با توجه به پنج ستاره بودن آنها مسلما هزینه اقامت در آنها زیاد است.

این در حالی است که هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال، هتل امر هالیدی ریزورت، هتل باتیهان و هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب قیمت‌های مناسب‌تری دارند. در ادامه می‌خواهیم به طور تقریبی هزینه اقامت در هتل‌های کوش آداسی را با هم بررسی کنیم:

  • هزینه اقامت در هتل 5 ستاره کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هتل‌های پنج ستاره بین 350 تا 850 لیر است.
  • هزینه اقامت در هتل 4 ستاره کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هتل‌های چهار ستاره بین 150 تا 500 لیر است.
  • هزینه اقامت در هتل 3 ستاره کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هتل‌های سه ستاره بین 115 تا 300 لیر است.
  • هزینه اقامت در هتل 2 ستاره کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هتل‌های دو ستاره بین 150 تا 270 لیر است.
  • هزینه اقامت در هاستل‌های کوش آداسی: هزینه یک شب اقامت در هاستل کوش آداسی حداقل حدود 40 تا 60 لیر است.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی چه موقع از سال است؟

باید بگوییم که بیشتر گردشگران و مسافران در سفر به کوش آداسی معمولا تابستان را بهترین زمان سفر به این شهر و سواحل ترکیه معرفی کرده‌اند. البته به دلیل وجود جاذبه‌های مختلف تاریخی، طبیعی و تفریحی در این شهر، کوش‌آداسی در سایر فصل‌ها و حتی زمستان هم میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان است.

در این مطلب به طور مختصر اطلاعاتی در خصوص سفر با تور کوش آداسی ارائه کردیم تا شما علاقه‌مندان قبل از سفر به این شهر، یک راهنمای کلی از سفر به کوش آداسی در دستتان باشد تا بتوانید برنامه‌ریزی درستی برای سفر خود انجام دهید. حالا برای اینکه تورهای هیجان انگیز کوش آداسی را از دست ندهید، پیشنهاد می‌کنیم با آژانس مسافرتی نامی گشت در ارتباط باشید.

شما می‌توانید برای مشاهده و رزرو بروزترین لیست قیمت تورهای کوش آداسی، به صفحه اصلی وبسایت نامی گشت به آدرس namigasht.com مراجعه نمایید و متنوع‌ترین تورهای این مقاصد را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب‌های مناسبی را داشته باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: