تیتراژ سریال برادر محمد علیزاده | دانلود اهنگ محمد علیزاده تیتراژ سریال برادر + متن کامل

محمد علیزاده – تیتراژ سریال برادر

دانلود آهنگ قدیمی محمد علیزاده به نام تیتراژ سریال برادر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تیتراژ سریال برادر محمد علیزاده از رسانه موزیکیشو

Mohammad Alizadeh Baraadar Download mp3 320 + Lyrics text

محمد علیزاده – تیتراژ سریال برادر

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 84

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محمد علیزاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محمد علیزاده – تیتراژ سریال برادر

بدونه تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من تو اول مسیر خوشبختی ته دنیا رسیدم من بدونه من سرت چقدر گرمه کی حاله این روزامو میفهمی قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه , کار دنیای بی رحمه زمونه عمر ما رو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره به خاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم صدام کن صدای تو لالاییه بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقایه نصفه نیمه نگاهم کن به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم زمونه عمر ما رو میگیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره به خاطر تو هر کاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم صدام کن صدای تو لالاییه بچگیمه صدام کن دیگه خستم از عشقایه نصفه نیمه نگاهم کن به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه مگه ریشه از زردیه ساقه هاش خسته میشه به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم
توضیحات

سال 1394 سریالی بسیار متفاوت و با موضوعی متفاوت در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال که برادر نام داشت یکی از مشکلات بزرگ جامعه و رویارویی با ان به وسیله یک خانواده تاجر را بیان می کند. درواقع داستان به گونه ای است که یکی از تجار بزرگ برنج تهران که مردی خیر نیز می باشد سعی دارد تا با دلالان و متخلفان این راه مقابله کند.

موری که این سریال را ممتاز کرده است و درواقع به آن شهرتی بی سابقه را بخشید اهنگ تیتراژ این سریال می باشد. خواننده این اهنگ محمد علیزاده بود و موزیکی بسیار آرام و غمگین منتشر کرد. این موزیک تا بعد ها به عنوان یک اهنگ کاور برای کلیپ های اینستاگرامی تبدیل شد و الان نیز حتی از آن در این مورد استفاده هایی نیز دارند.

هم اکنون می توانید اهنگ برادر محمد علیزاده را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن اهنگ محد علیزاده برادر نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هوتن عایدی گفته:

آهنگ بسیار زیبا از محمد علیزاده در مورد برادر

محمدحسن گفته:

سلام این سریال نشان سال ۹۵ پخش شد، نه ۹۴

حسن نجمی گفته:

خیلی زیبا

امیرمهدی گفته:

خیلی خوب