نوحه امام علی و رمضان | دانلود مداحی دوباره میخونم با چشم تر حسن سیب سرخی + متن

حسین سیب سرخی – مداحی امام علی | دوباره می خونم با چشم تر

دانلود نوحه حسین سیب سرخی به نام دوباره میخونم با چشم تر با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دوباره میخونم با چشم تر حسین سیب سرخی از رسانه موزیکیشو

Hosein Sib Sorkhi Dobareh Mikhonam Ba Cheshme Tar Download mp3 320 + Lyrics text

حسین سیب سرخی – مداحی امام علی | دوباره می خونم با چشم تر

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حسین سیب سرخی – مداحی امام علی | دوباره می خونم با چشم تر

دوباره میخونم با چشم تر به اعتقاداتم دارم باور خدا میبخشه همه رو به حق حیدر الهی به علی با چشم گریون دل بی تاب میگن رغم میخوره تقدیرمون به دست ارباب اللهم رب شهر الرمضان دست ما رو به محرم برسان علی جانم علی جانم علی جانم شبی که دنیا هم پریشونه یکی داره میره غریبونه میره دیگه نماز آخر و بخونه انگاری تو مسجد کوفه داره مسافر از مدینه هیچی جلو داره علی نیست میره که زهرا ببینه از آسمونا میرسه این ندا قد قتل علیٌ مرتضی علی جانم علی جانم علی جانم حسین جانم حسین جانم حسین جانم سرش تو سجاده پر از خونه میخوا دیگه نمیتونه دلش میخواد روضه ی کربل سر حسینش که جدا شد صدای فاطمه بلند شد وقتی که رو نیزه ها رفت دور حرم بگو بخند شد پیچید این ندا بین ارض و سماء قتل الحسین به کرببلا حسین جانم حسین جانم حسین جانم
توضیحات

خدا میبخشه همه رو به حق حیدر … گاهی اوقات سؤالی بوجود می آید مگر ما بنده خدا نیستیم و او ما را نیافریده است؟ مگه او از همه مهربانتر نیست پس پرا مجازات میکند؟؟

باید خدا را بلا تشبیه کمی به مانند پدر و مادر تصور کنیم. پدر و مادر گاهی اوقات سعی دارند بخاطر آنکه بتوانید بر روی پای خود بایستید شما را مجازات کرده و یا تنبیه کنند بخاطر کار های ناپسند و غیرقابل قبول. خداوند نیز به این صورت است. و زمانی که برای بخشش از ائمه کمک می خواهیم چرا که آن ها فرشته هایی در قالب انسان بوده اند و درواقع جلوه خدا بر روی زمین بوده اند. این عمل خود سریعتر می تواند جوابگوی دعا باشد.

حسین سیب سرخی از مداحان بزرگ کشور در شب 19 ماه رمضان سعی دارد در مداحی خود بنام دوباره می خونم با چشم تر عزاداری کرده و با استفاده از نام مبارک حضرت علی از خدا طلب بخشش داشته باشد برای گناهانش. این مداحی زیبا حس و حال کربلا را در انسان بوجود می آورد و می توان به خوبی خود را در ان جایگاه احساس نمود.

هم اکنون می توانید این مداحی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا بتوانید برای عزاداری و سوگواری نهایت استفاده را برده باشید.

 

دانلود گلچین نوحه امام علی و ماه رمضان

گلچین مداحی شب قدر 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: