مهمان ویژه جشن تولد مهراد جم

حضور شهاب مظفری در تولد مهراد جم

شهاب مظفری اخیر پست و ویدیویی در صفحه های مجازی از جمله اینستاگرام منتشر کرده است که حضورش در جشن تولد مهرد جم را به عنوان مهمان ویژه نشان می دهد.

حضور شهاب مظفری در تولد مهراد جم

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

شهاب مظفری مهمان ویژه جشن تولد مهراد جم

شهاب مظفری خواننده پاپ بسیار با استعداد با صدای بسیار قدرتمند و گیرا است که این روز ها در بین جوان ها و یا بهتر بگویی تمام عاشق ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. او علاوه بر خوانندگی کار آهنگسازی و ترانه سرایی نیز انجام می دهد. اخیرا پستی در صفحه اینستاگرام شهاب مظفری منتشر شد که یک ویدیوی کوتاه از حضور شهاب مظفری در تولد مهراد جم بود. در توضیح این پست نوشته شده بود:

.
عزیز دل 😉
.
تولد مهراد جم ❤😉
.
.
.
.

.
@shahab_mozaffari
#shahab_mozaffari
#shahabmozaffari
.
.

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری

شهاب مظفری که مدتی بود بعد از سکته قلبی اش خبری ازش نبود و در استراحت به سر می برد، حالا مهمان ویژه جشن تولد مهراد جم شده است. او یکی از خواننده های بسیار محبوب این روزهای موسیقی است که ما با آهنگ های زیبای او خاطره های بسیاری ساخته ایم و بسیار عاشقی کرده ایم. از جمله این آهنگ ها می توان به *رد پا * و * از عشق تو* اشاره کرد. شما عزیزان می توانید از طریق فول آلبوم شهاب مظفری در رسانه موزیکیشو به آرشیو کامل تک آهنگ های او دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید شهاب مظفری جدید رو از همین طریق با کیفیت عالی دانلود و یا به صورت آنلاین گوش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: