دانلود آهنگ قلب حمید هیراد کیفیت اصلی MP3 + متن و موزیک ویدیو

حمید هیراد – قلب

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام قلب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قلب حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Ghalb Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – قلب

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 182

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – قلب

کس در این شهر مرا شکل تو عاشق نکرد گفته بودم هرکجایی سمت قلبم برنگرد حال و روزم بعد تو رنگی از سابق نداشت هرکه آمد روی قلبم رد پایش جا گذاشت خدا نکند ابری بگیرد خدا نکند باران ببارد خدا نکند اشکی بلغزد خدا نکند قلبم بلرزد با دست خالیم تورا گرفتم و رها نکرد ای وای بر من ای وای درگیر عشق و زندگی شدم دگر خطا نکردم ای وای بر من ای وای گاهی به ما سر بزن ای شیرین زبان از حال خود خبر بده نامهران بوسیدمت از این به بعد در خوابمم میبینمت یعنی خداحافظ بوییدمت در باغ گل میبینمت من در بغل میگیرمت یعنی خداحافظ گاهی به ما سر بزن ای شیرین زبان از حال خود خبر بده نامهران با دست خالیم تورا گرفتم و رها نکرد ای وای بر من ای وای درگیر عشق و زندگی شدم دگر خطا نکردم ای وای بر من ای وای گاهی به ما سر بزن ای شیرین زبان از حال خود خبر بده نامهربان
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حمید هیراد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب قلب را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده قلب در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. حمید هیراد در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قلب حمید هیراداز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. حمید هیراد نیز در قلب تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه قلب حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که حمید هیراد با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. قلب اثری فوق العاده از حمید هیراد است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حمید هیراد سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار قلب بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود قلب حمید هیراد جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حمید هیراد که مربوط به انتشار قلب میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حمید هیراد با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ قلب همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حمید هیراد با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه قلب تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حمید هیراد در ترانه قلب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حمید هیراد را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده قلب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، قلب حمید هیراد قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حمید هیراد نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ قلب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. قلب حمید هیراد تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حمید هیراد با انتشار موزیک جذاب قلب از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حمید هیراد نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ قلب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه قلب حمید هیراد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز حمید هیراد با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حمید هیراد در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده قلب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قلب حمید هیراد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حمید هیراد و قلب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حمید هیراد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قلب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حمید هیراد امیدوار است با عاشقانه قلب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قلب حمید هیراد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قلب حمید هیراد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حمید هیراد خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان ترانه شنیدنی و جذاب قلب را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده قلب در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. حمید هیراد در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قلب حمید هیراداز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. حمید هیراد نیز در قلب تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک قلب حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حمید هیراد را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده قلب به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، قلب حمید هیراد قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حمید هیراد نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ قلب حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. قلب حمید هیراد تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حمید هیراد با انتشار آهنگ جذاب قلب از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حمید هیراد نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ قلب رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه قلب حمید هیراد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز حمید هیراد با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حمید هیراد در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده قلب را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قلب حمید هیراد یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حمید هیراد و قلب او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حمید هیراد سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قلب به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حمید هیراد امیدوار است با عاشقانه قلب بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قلب حمید هیراد باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قلب حمید هیراد لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

حمید هیراد قلب را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حمید هیراد را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از حمید هیراد که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حمید هیراد آهنگ قلب را جزو بهترین کارهای او می دانند. قلب حمید هیراد خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ قلب حمید هیراد را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه قلب حمید هیراد لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
سمیرا شفاجو گفته:

عالی مثل همیشه