کرونا در ایران | پادکست ویدیویی دکتر کی و پاسخ به پرسش ها درباره ویروس کرونا در ایران

دکتر کی – کرونا در ایران

دانلود اهنگ جدید دکتر کی به نام کرونا در ایران با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کرونا در ایران دکتر کی از رسانه موزیکیشو

Dr Key Corona in Iran Download mp3 320 + Lyrics text

دکتر کی – کرونا در ایران

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ دکتر کی – کرونا در ایران

سلام دوستان داکتر کی می خواستم یه ویدیو بذارم در مورد این اخبار جدیدی که از ایران اومده در مورد کرونا که مثل اینکه 2 نفر در ایران متاسفانه به کرونا مبتلا شدن و به مرگ منجر شدن خلاصه این اخبارایی که میاد هر دقیقه یا هر چند وقت به چندوقت عوض می شه مثلا اخباری که درباره دکتر لی دراومد از چین که اول گفتن که بسیار مریضه به مرگ منجر شد بعد یه اخبار جدید اومد که مثکه مریض نیست به مرگ منجر نشد بعد دوباره چند ساعت بعد اومدن کانفرمش کردن گفتن ایشون به مرگ منجر شدن میگم اخبارا هر دقیقه یا هر ثانیه عوض میشه.
توضیحات

دکتر کیوان میرهادی متخصص داخلی در نیویورک و رییس بخش داخلی و عضو هیئت مدیره بیمارستان NYP/Weill Cornell شهر نیویورک می باشد.

مدرک تحصیلی دکتر کیوان (دکتر کی) کارشناسی ارشد در ویروس شناسی می باشد و در این ویدیوی ۱۴ دقیقه ای به بسیاری از سوال ها درباره کرونا ، نحوه پیشگیری ، شکل صحیح برخورد با کرونا ، آمار کرونا در ایران و همچنین دلایل ایجاد کرونا در قم توضیح میدهند.

تیم موزیکیشو در راستای کمک به اطلاع رسانی درباره نوحه صحیح برخورد با ویروس کرونا در ایران و راه های درست و بهتر پیشگیری از کرونا  اقدام به پخش پادکست ها و ویدیوهایی اینچنینی کرده است تا بلکه کمکی به کنترل هرچه بهتر شایع شدن این ویروس کنیم.

از شما عزیزان هم درخواست می کنیم که برای بهبود سطح دانش عمومی جامعه نسبت به این ویروس این ویدیوها را با دوستان و عزیزانتان به اشترک گذارید.

به امید ریشه کن شدن هرچه زودتر ویروس کرنا در ایران و جهان.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مانلی گفته:

خول