دانلود آهنگ مگه چی میشه رامی کیفیت اصلی MP3 + متن

رامی – مگه چی میشه

دانلود اهنگ جدید رامی به نام مگه چی میشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مگه چی میشه رامی از رسانه موزیکیشو

رامی – مگه چی میشه

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 126

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
رامی – دنیا رامی – دنیا

متن آهنگ رامی – مگه چی میشه

هر کاری که بگی رو من کردم فکر تو از سرم نرفت که نرفت چرا نمیای باتو اصلا قهرم مگه چی میشه که باهات من حرف بزنم دلم لک زده زنگ بزنی بهم بیا یکمی به دل منم برس یعنی میشه یه روز توهم تنگ بشه دلت دلم واست میزنه پر پر مگه فکرت میپره از سر بیا دلمو تو جمعش کن عشقمو تو اون دلت حبسش کن فقط یکمی تو درکش کن ترک خورده دلم واست فقط خودت بیار بازم خنده رو روی لبام تو بشو نور شبهام من باتو یعنی کل دنیا برام من باتو باید باشیم باهم وقتش الانه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که رامی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. مگه چی میشه اثری فوق العاده از رامی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رامی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار مگه چی میشه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود مگه چی میشه رامی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رامی که مربوط به انتشار مگه چی میشه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رامی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ مگه چی میشه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رامی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک مگه چی میشه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رامی در ترانه مگه چی میشه لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رامی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب مگه چی میشه را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده مگه چی میشه در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رامی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. مگه چی میشه رامیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رامی نیز در مگه چی میشه تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه مگه چی میشه حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

رامی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ مگه چی میشه به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده مگه چی میشه رامی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رامی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ مگه چی میشه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک مگه چی میشه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده مگه چی میشه دعوت کرده است. رامی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. مگه چی میشه رامیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رامی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ مگه چی میشه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رامی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از مگه چی میشه رامی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
محسن گفته:

عالییییی🌹