راهنمای شناسایی و حذف فالوور فیک در اینستاگرام

راهنمای شناسایی و حذف فالوور فیک در اینستاگرام

مهم ترین دغدغه هرفردی که برای خودش پیج می زند یا هر کسب و کاری که برای کسب درآمد به دنبال استفاده از پلتفرم اینستاگرام است، جذب و افزایش فالوور است. به خصوص کسبو  کار ها که خبو می دانند هر جایی مخاطب حضور داشته باشد، پول هم آن جاست. بنا بر این، همه کاربران اینستاگرام تمام تلاش خودشان را می کنند تا بتوانند بیشترین تعداد فالوور ممکن را دشته باشند.

راهنمای شناسایی و حذف فالوور فیک در اینستاگرام

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

مهم ترین دغدغه هرفردی که برای خودش پیج می زند یا هر کسب و کاری که برای کسب درآمد به دنبال استفاده از پلتفرم اینستاگرام است، جذب و افزایش فالوور است. به خصوص کسبو  کار ها که خبو می دانند هر جایی مخاطب حضور داشته باشد، پول هم آن جاست. بنا بر این، همه کاربران اینستاگرام تمام تلاش خودشان را می کنند تا بتوانند بیشترین تعداد فالوور ممکن را دشته باشند.

در همین راستا و در تقلای برای رسیدن به فالوور های بیشتر، بعضی ها متوسل به روش های غیر متعارف و غیر استاندارد خرید فالوور فیک دست میزنند که شاید در لحظه احساس خوبی بهشان دست بدهد، اما در دراز مدت قرار است مشکلات جدی برای پیجشان پیش بیاورد. در ادامه این مطلب، می خواهیم به شما بگوییم که چرا نباید فالوور فیک بخرید و اگر هم احیانا این کار را کرده اید، چگونه می توانید از شرشان خلاض شوید. همچنین بهترین و درست ترین راه خرید فالوور واقعی را هم به شما معرفی می کنیم.

چرا تحت هیچ شرایطی نباید فالوور فیک بخریم؟

تا چند سال پیش، هرکسی پیج اینستاگرام می‌زد و قصد داشت فروش یا تعداد فالوورهایش را بالا ببرد اولین راه حلی که به ذهنش می‌رسید خریدن فالوور بود. اما بیایید صادق باشیم، خرید فالوور فیک هیچ فایده‌ای ندارد. چرا؟ بیاید با یک مثال شروع کنیم.

اگر شما 10 هزار فالوور داشته باشید و فقط 2000تای آن واقعی باشد، اینستاگرام این موضوع را می‌فهمد. چون این 8 هزار فالوور فیک شما هیچ کاری نمی‌کنند و هیچ تعاملی با پیجتان ندارند. در نتیجه، اینستاگرام خیلی زود فالوور های فیک شما را شناسایی و حذف می کند و مشکلزمانی شدید تر می شود که اینستاگرام پیج شما را جریمه و حتی مسدود کند! ضمن آنکه سایر مخاطبان شما هم خیلی زود می فهمند که با این تعداد فالوور بالا چرا تعامل شما انقدر پایین است و همین مسئله باعث بی اعتمادی نسبت به شما می شود.

ضمن انکه واقعا باید در نظر داشته باشیم که هدف ما از پیج چیست؟ اگر فروش است، تعداد فالوور فیک چه کمکی می تواند به ما بکند؟ اگر می خواهیم پیجی داشته باشیم که با تبلیغات در آن به درآمد برسیم، بعید است با آمار تعامل بسیار پایین، کسی به ما تبلیغ بدهد. بنابراین، خرید فالوور فیک قرار نیست هیچ دردی را دوا کند. پس بیایید تا دیر نشده فکری به حال فالوورهای فیک کنیم.

 

از برنامه های حذف فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

از برنامه های حذف فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

نرم افزارها یا ربات‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند هیچ فایده‌ای ندارند. چرا؟ چون این ربات‌ها تعداد زیادی از فالوورهای شما را باهم آنفالو می‌کنند. اینستاگرام این موضوع را تشخیص می‌دهد و پیجتان را مسدود می‌کند. پس به هیچ وجه به فکر استفاده از ربات نباشید. چون ما راه حل‌های بهتری داریم.

 

پس چگونه می توانیم فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

پس چگونه می توانیم فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

پس چگونه می توانیم فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

خب شاید اولین راهکار برای این کار، این باشد که بخواهید به صورت دستی فالوور ها را حذف کنید. اما مشکل این جا است که این کار زمان بسیار زیادی می‌برد و تا حدود زیادی می شود گفت که فایده چندانی برای شما نخواهد داشت.

بنابراین، بهترین راهکار شما این است که کاری کنید که تاثیر فالوورهای فیک کم شود و آن‌ها خود به خود حذف شوند. یعنی با انجام یک سری ترفندها؛ فعالیت و درگیری فالوورهای واقعی را بالا ببرید تا تاثیر فالوورهای فیک را کم کنید. مثلا از بین 10 هزار فالوور، اگر 1000تای آن‌ها واقعی باشد؛ کافی‌ست. حالا باید چه کنیم؟

در ادامه، راهکارهایی را توضیح می دهید که بعد از مدتی، فالوورهای فیک شما خود به خود حذف شود و تاثیر فالوورهای واقعی بالا رود.

با تبلیغات اصولی و هدفمند، تعداد فالوورهای واقعی را بالا ببرید

یکی از اساسی‌ترین راه حل‌ها تبلیغ است. تبلیغات در اینستاگرام تعداد فالوورهای واقعی را بالا می برد. البته، تبلیغی که واقعا موثر و هدفمند باشد. تنها در اینصورت است که فالوورهای شما با کیفیت خواهند بود. یعنی شما یک سری فالوور مرتبط جذب کنید که فعالیت زیادی دارند. با این کار، نرخ درگیری(engagement rate)  محتوا های پیج شما بالا می‌رود به مرور زمان کیفیت پیج شما هم بهتر میشود.

تعامل با مخاطبان پیج افزایش دهید

این مسئله بسیار مهم است که تا حد ممکن بتوانید با کاربران واقعی خودتان، هرچند کم تعامل برقرار کنید و به مرور زمان، نرخ تعامل با آن ها افزایش دهید. برای رسیدن به این هدف، استوری ها انتخاب بسیار خوبی هستند، زیرا استوری مهم‌ترین بخش اینستاگرام است که می‌توانید با آن حسابی دیده شوید. یعنی استوری‌هایی که با آن تعامل فالوورها را بالا ببرید. استوری قابلیت‌های زیادی دارد و با خود استیکرها هم می‌توانید کلی کار انجام دهید.

محتواهای چالشی و درگیر کننده تولید کنید

شما باید محتواهایی را به اشتراک بگذارید که فعالیت فالوورهای واقعی را بالا ببرید. به عناون نمونه، برگزاری مسابقه در این زمینه می تواند به شما کمک کند. علاوه بر این، با استفاده از امکانات استوری یا نوشتن در کپشن پست ها، از فالوورها نظرسنجی کنید. کاری کنید که دوستانشان را تگ کنند یا حتما کامنت بگذارند. از پست‌های آموزشی غافل نشوید! فالوورها همیشه از یاد گرفتن استقبال می‌کنند.

در آخر این‌که…

همیشه روش‌هایی را انتخاب کنید که مطمئن و تضمینی باشد. روشی که شما را به نتیجه مطلوب برساند. سعی نکنید همه چیز را یک شبه تمام کنید، چون عواقب دارد. مخصوصا در اینستاگرام که روی این مسئله بسیار حساس است و جدی عمل می کند.

حالا که متوجه شدید چرا نباید فالوور فیک بخرید، اجازه دهید بگوییم که یکی از بهترین و شاید پربازده­ترین راه­حل­های افزایش فالوور، خرید فالوور «واقعی» اینستاگرام است. با این کار، در کمترین زمان ممکن، هر تعداد فالوور که بخواهید وارد صفحه کاری شما می­شوند. برای این کار کافی است وارد سایت­های معتبری مانند «ایران فالوور» شوید و تعداد فالوور موردنظرتان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

تا به اینجای کار برعهده ایران فالوور است، اما مابقی داستان با شماست؛ یعنی این شما هستید که به‌عنوان صاحب یک کسب­وکار آنلاین، باید این تعداد مخاطب را حفظ کنید، حالا با برگزاری مسابقه، تخفیف ویژه و… .

این نکته را هم بدانید که افراد زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام تبلیغ می­کنند، اما خیلی از آنها فالوور فیک هستند و همانطور که در بالا اشاره شد، نتیجه عکس برای­تان خواهد داشت.

«ایران فالوور» بیش از 7 سال سابقه در این زمینه دارد و با پشتیبانی 24ساعته، شما را در هر شرایطی حمایت می­کند. کافی است به سایت خرید فالوورهای ایرانی بزنید و برای خرید اقدام کنید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: