رضا صادقی قاتل | دانلود اهنگ جدید رضا صادقی قاتل + متن کامل ترانه

رضا صادقی – قاتل

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قاتل رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Ghatel Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – قاتل

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – قاتل

من قاتلِ کسی شدم که جرمِ اون عشق بود من قاتل کسی شدم که عشقو میفهمید از تنها بودن از هر تنهایی میترسید من قاتلِ کسی شدم که عشقو باور کرد تمومِ زندگیشو داد و تنها سهمش درد دنیاشو، رویاشو با سادگیش ویرون کرد من کشتم اون منِ صاف و ساده‌ی دل روشنِ اونی که دم از عشق میزنه اون که قلبمو خون کرد من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی از خودی و از هر کسی حال و روزش درد با هرکی، خوبی کرد بدی دید از هرکی، میرنجید خندید بغضش توو شب دیدنی بود خواه یا ناخواه رفتنی بود دستاش بی نمک بود و خالی دنیاش عروسکای پوشالی من راحتش کردم از این درد دردی که رویاشو فلج کرد من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ اونی که دم از عشق میزنه اون که قلبمو خون کرد من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی از خودی و از هر کسی حال و روزش درد من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ اونی که دم از عشق میزنه اون که قلبمو خون کرد من کشتم کشتم
توضیحات

رضا صادقی عزیز و دوست داشتنی با آن چهره دلنشین و صدای خاصش باز هم می خواد با آهنگ احساسی دیگری همه طرفدارانش را به وجد آورد . البته این بار ترانه آهنگ او به نوعی دیسلاو محسوب می شود و این خواننده محبوب که با آهنگ پر طرفدار “مشکی رنگ عشقه” در میان طرفداران خود جایگاه خاصی پیدا کرده است، حالا می خواخد از غم و اندوه عشق بخواند.

آهنگ جدید رضا صادقی عزیز “قاتل” نام دارد. آهنگسازی ریتمیک آن که به نوعی به سبک راک و الکترونیک نزدیک شده است، با دیگر فضاهایی که در شعرهای دیگر رضا صادقی دیده بودیم، کمی متفاوت است.

به شما عزیزان موزیکی شویی پیشنهاد می کنیم که گوش دادن این آهنگ جدید رو از دست ندید.

در ادامه متن ترانه و یک دمو از آهنگ جدید رو در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. همچنین می توانید تیزر آن را در موزیکی شو ببینید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: