اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی دانلود MP3 320 + متن کامل

رضا مریدی – شبونه بی هوا دلتنگ میشم

دانلود اهنگ جدید رضا مریدی به نام شبونه بی هوا دلتنگ میشم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی از رسانه موزیکیشو

Reza Moridi Shabooneh Download mp3 320 + Lyrics text

رضا مریدی – شبونه بی هوا دلتنگ میشم

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 590

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا مریدی – شبونه بی هوا دلتنگ میشم

شبونه بی هوا دلتنگ میشم یه بغض لعنتی درگیره با من یه جوری غم گرفته کوچه هارو نمیدونم هوا دلگیره یا من نه دلبستم بهش از روی عادت نه دل کندم ازت از رو حسادت کم آوردم نتونستم ببینم گذشتی از من و عشقم چه راحت عکسات باز چشامو تر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم چشمام باز نم بارونه حال دلمو کسی نمیدونه عکسات باز چشامو تر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم چشمام باز نم بارونه حال دلمو کسی نمیدونه اگه غم تو چشای خیسم نشست اگه بغض راه نفسامو بست حلالت عشقم اگه بی صدا توی گریه هر شب غرورم شکست زمونه ازم رویاهاتو گرفت با دستای سردش هواتو گرفت تو هر ثانیم جای پای تو بود زمونه ازم جای پاتو گرفت عکسات باز چشامو تر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم چشمام باز نم بارونه حال دلمو کسی نمیدونه عکسات باز چشامو تر کردن یه شهرو دنبال تو میگردم چشمام باز نم بارونه حال دلمو کسی نمیدونه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد میباشد.

رضا مریدی شبونه بی هوا دلتنگ میشم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا مریدی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از رضا مریدی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا مریدی اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم را جزو بهترین کارهای او می دانند. شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

رضا مریدی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه شبونه بی هوا دلتنگ میشم به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا مریدی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده شبونه بی هوا دلتنگ میشم دعوت کرده است. رضا مریدی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا مریدی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا مریدی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا مریدی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه شبونه بی هوا دلتنگ میشم جدیدترین اثر رضا مریدی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا مریدی با ترانه شبونه بی هوا دلتنگ میشم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که رضا مریدی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا مریدی، شبونه بی هوا دلتنگ میشم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا مریدی به ارمغان آورد. امیدواریم رضا مریدی بعد از شبونه بی هوا دلتنگ میشم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ شبونه بی هوا دلتنگ میشم رضا مریدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
جذاب گفته:

چه زود یا دیر بخواد بده بیرون این مهمه که همین یدونه ای که بیرون داده محشره.همچیو جبران میکنه.

مرجان گفته:

یا خدا بعد دوسال باز خوبه داد بیرون

😍 گفته:

عالیییییییی👌🏻😍😍😍😍

... گفته:

وای امروز اهنگشو داد بیرون چرا نمیزارید تو سایتتتتتتت:////////////

ادمین گفته:

متاسفانه خواننده هنوز پخش عمومی نکرده و ما حق پخش نداریم تا وقتی خود خواننده بخواد.

aidin گفته:

پس چرا نمیاد آهنگش مسخره کردین ملتو ی ماهه زدیم به زودی

شادی گفته:

وای عالیییییییییییییی